Na iDNES.cz proběhne 12. prosince už poosmé tradiční aukce originálních pivních lahví Pilsner Urquell

Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA ve čtvrtek 12. prosince od 9 hodin proběhne na základě spolupráce s významným klientem, společností Plzeňský Prazdroj, tradiční vánoční aukce deseti designových pivních lahví Pilsner Urquell. Její výtěžek pomůže hendikepovaným. Inspirací pro podobu lahví je tentokrát třicáté výročí sametové revoluce. Designér a sklář Lukáš Novák z Nového Boru na nich spolupracoval se středočeskou sklárnou Rückl.

Každá z deseti lahví má patrona z řad výrazných mladých osobností, které uspěly ve svých oborech a nyní se podílely na vzhledu lahví. Jednotlivé designové skleněné nádoby zdobí jejich citáty o svobodě a patroni také určili vzhled zátky „své“ lahve.

Patrony jsou lidé narození v revolučním roce 1989, například hokejista Tomáš Kundrátek, paleontolog Daniel Madzia, lékařka Markéta Pfeiferová nebo herec Vladimír Polívka. 

Vyvolávací cena každé z lahví je 100 korun. V loňském roce se cena nejdražší lahve vyšplhala na rekordních 700 tisíc korun. Celkem díky tomuto projektu na podporu hendikepovaných putovalo již 8,8 milionu. 

Více informací k letošní aukci zájemci naleznou na  www.idnes.cz/aukce2019

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.