Alza spouští speciální stránku na podporu zvířecích útulků

Praha, 12. 12. 2019 – Najít způsob jak pomoci různým útulkům přesně podle jejich potřeb není úplně snadné. Alza.cz proto připravila ve spolupráci s chovateli speciální stránku, díky níž mohou zákazníci podpořit mazlíčky čekající na své nové majitele ve vybraném útulku nákupem konkrétních produktů. Stránku www.alza.cz/pelisek spouští v pilotním režimu. Potřebné zboží nominovaly samy zakladatelky první podpořené organizace – miniazylu Voříškov. Alza na jeho podporu věnuje do startu částku 20 000 Kč.

Alza.cz se od spuštění segmentu Pet aktivně hlásila k podpoře organizací pomáhající zvířatům a v tomto odpovědném přístupu pokračuje i nadále. Po navázání spolupráce s Nadačním fondem Canisterapie a spolky Psí štěstí a Handipet Rescue, spouští v pilotu další zajímavou novinku. Otevírá speciální webovou stránku www.alza.cz/pelisek, kde zákazníci mohou podpořit vybranou organizaci zakoupením konkrétních produktů. Příspěvek začíná na 39 korunách. 

Produkty do pilotu vybraly samy pečovatelky a zakladatelky útulku Anežka Jedličková a Lenka Frková přesně podle aktuálních potřeb současných čtyřnohých chlupáčů. Mechanika je velice jednoduchá – zákazník v rámci své běžné objednávky klikne na vybraný produkt, kterým chce útulku pomoci, vloží ho do košíku a běžným způsobem zaplatí. Ve skladu se zboží pro azyl uloží na speciální místo. Jakmile bude zásilka kompletní (nejdéle však po měsíci), Alza ji přepraví do útulku, který rovněž finančně podpoří. O předání bude firma informovat na sociálních sítích.

Pokud se pilotní platforma osvědčí, plánuje se její další rozvoj a rovněž zapojení samotných zákazníků ve formě výběru dalšího podpořené organizace.

Více informací zde: www.alza.cz/pelisek, www.alza.cz/pet, www.voriskov.cz.  

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde