Economia s pomocí technologického řešení od Adform spravuje reklamu na svých webech

Vydavatelství Economia používá Adform Supply-Side-Platform (SSP) ke správě reklamních pozic na webech, které pod něj spadají. Prostřednictvím Adform SSP spravuje Economia jak displejovou, tak i video reklamu na aktualne.cz, video.aktualne.cz, centrum.cz a ihned.cz.

2019-12-12 15_21_19-Home - Adform.png

“Economia je prestižní vydavatelství, které svými mediálními produkty cílí na skupinu čtenářů, kteří chtějí dostávat ověřené byznysové informace. Máme proto velkou radost, že mezi konkurenčními řešeními si Economia pro rozšíření monetizace reklamních pozic na svých webech vybrala právě nás. Kromě standardních reklamních formátů přinášíme do programatického ekosystému i rich media, jako například branding nebo dnes velmi poptávané různé druhy videoreklamy,” říká Michael Štádler, obchodní ředitel pro Českou republiku v Adform.

Implementace Adform SSP je jedním z hlavních kroků k optimalizaci programatického prodeje display a video reklamy v rámci portfolia vydavatelství Economia. Adform má na zadavatelské straně na našem trhu obrovský podíl, proto se nám jeví zpřístupnění nákupu našich ploch skrze Adform SSP jako jednoznačná volba. Komunikace v rámci jednoho full-stack ekosystému mezi Adform DSP a SSP je bezpochyby obrovská výhoda, od které si slibujeme urychlení a značné zefektivnění práce jak na straně inzerentů, tak na naší straně. Adform také nabízí mimo jiné široké možnosti realizace nestandardních a rich media formátů, u kterých do budoucna vidíme velký potenciál,” dodává Ondřej Týma, senior yield manager z vydavatelství Economia.

O společnosti Adform

Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy. Poskytuje integrovanou “software-as-a-service” platformu pro nákup, správu a výdej digitální reklamy. Adform full-stack řešení obsahuje Data Management Platformu, Demand Side Platformu a Ad Serving Platformu s pokročilou analytikou, reportingem a kreativními nástroji, které umožňují řízení vysoce efektivních globálních reklamních kampaní. Adform byl založen v Dánsku v roce 2002 a jeho portfolio klientů zahrnuje přední světové agentury, přímé klienty, konzultační firmy a vydavatele. Více se můžete dozvědět na adform.com.