Vychází audiokniha bestselleru Jak na sítě, kterou načetla Tereza Dočkalová

Kniha Jak na sítě vás naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali


Počátkem října vyšla pod hlavičkou brněnského nakladatelství Jan Melvil Publishing knižní novinka Jak na sítěOvládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích autorek Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot. Okamžitý úspěch knihy byl tak veliký, že měla po 3 týdnech na trhu zadaný první dotisk, 6. týden od vydání se realizoval druhý dotisk a na pultech je tedy už 17 tisíc výtisků. Nyní vychází také její audioknižní podoba, kterou načetla herečka, dvojnásobná držitelka Ceny Thálie a moderátorka populárního pořadu Branky, Body, Kokoti Tereza Dočkalová. 

Audiokniha má 7 hodin a 21 minut a je k dostání na všech audioknižních portálech. Nakladatelství Jan Melvil publishing knihu nabízí také ve výhodném balíčku společně s papírovou knihou a e-knihou. Audiokniha jde do balíčku přikoupit i zpětně. 

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – je možné tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

Potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? Jak zjistíte, jestli vaše propagace funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladou lidé sami za sebe, za svoji komunitu nebo firmu, sociální sítě jim mohou opravdu výrazně pomoci, když vědí, jak na to. Jak na sítě přináší krom jiného také důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či fanoušky.

Jak na sítě je jednoduše nezbytná kniha pro všechny podnikatele, freelancery, marketéry, nadšence i influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit. 

ŘEKLI O KNIZE

„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda.” 

— Martin Jaroš, český marketér

„Žádné zbytečné řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí.”

— Simona Kijonková, zakladatelka a spolumajitelka společnosti Zásilkovna

„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, že si přečtete tento ultimátní návod jak to nepo*rat.“

— Martin Žufánek, lihovarník moravský

„Pravděpodobně̌ nejkomplexnější a nejsrozumitelnější manuál k byznysovému úspěchu na sítích.“

— Tomáš Jindříšek, zakladatel, agentura Dark Side

„Jak na sítě̌ je knížka praktická́, laskavá k nám síťovým neumětelům, je vtipná́ a vypraví́ příběhy. Knížka, která́ vám ušetří čas, nervy a nakopne vaše sociální́ sítě̌.“

— Margareta Křížová, mentor začínajících podnikatelů̊

„Člověk se celý život učí́, tak proč̌ se neučit od těch nejlepších?“

— Jonáš Čumrik aka Johny Machette, youtuber a rapper

„Konečne strategický a zároveň praktický pohľad na „socky“! A keď si ju všetci prečítajú, naše feedy budú lepším, krajším a príjemnej- ším miestom.“

— Petra Jankovičová, Co-Founder, agentura Triad

„Kniha, která́ jde srozumitelně̌ k jádru věci – k samotné́ podstatě̌ komunikace. Navíc se čte jako napínavý́ román.“

— Richard Stiebitz, Chief Creative Officer, agentura Wunderman Thompson

„Neskutečně̌ osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů̊ a motivačního prázdna.“

— Martin Brablec, majitel, Obsahová agentura

„Konečně̌ kniha, která́ čtenáře seznámí́ se základy marketingu na sociálních sítích a pomůže mu pochopit, jak nad nimi přemýšlet.“ 

— Jiří Rostecký, mladypodnikatel.cz, Forbes 30pod30

„Každý́ z mého teamu tuto knížku ode mne dostane jako dárek a zároveň̌ povinnou četbu.“

— Dorota Kajfoszová, Online Channels and media, 02

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích. Společně s Milošem Říhou napsala knihu Bez jablka (Motto, 2016) a píše blog tesnevedle.com. www.losekoot.cz

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Její články můžete najít v titulech jako Marketing & Media, Strategie, TyInternety, Lupa, Mediaguru a další. www.vyhnankova.cz

Informace o audioknize Jak na sítě:

Autorky: Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot

Doporučená prodejní cena: audiokniha 399 Kč

Vyšlo: 10. prosinec 2019

https://www.melvil.cz/kniha-jak-na-site/

https://www.facebook.com/jaknasite

https://www.instagram.com/explore/tags/jaknasite/

https://www.linkedin.com/feed/hashtag/jaknasite/

Diskutujte o knize s hashtagem #jaknasite