Ve čtvrtek 19. prosince 2019 od 9 hodin se pod záštitou Nadace AGROFERT na portálu iDNES.cz uskuteční tradiční, už devatenáctá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli. Jde o 47. edici tohoto sběratelsky cenného kalendáře, který se tiskne vždy v omezeném množství a není určen k prodeji. Jeden výtisk věnuje každý rok italská firma Pirelli do veřejné internetové aukce i v České republice, a to exkluzivně právě zpravodajskému portálu iDNES.cz.
Prostředky získané v aukci budou i letos věnovány na pomoc při léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně. Konkrétně budou využity k nákupu speciální onkologické vrtačky, která zrychlí výkony lékařů při léčbě kostních metastáz, zpřesní je a rozšíří možnosti terapie.
„Díky aukcím kalendáře Pirelli na portálu iDNES.cz se dosud pro onkologicky nemocné podařilo vybrat už více než čtyři miliony korun. To je úctyhodná suma a také jasný důkaz, že naši „dražitelé“ myšlenku pomoci potřebným podporují. Za to jim patří velký dík,“ říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA pro Českou a Slovenskou republiku, a dodává: „Společně s korporátní Nadací AGROFERT věříme, že ani letos nebude chybět dobrá vůle a díky spojení charitativní aktivity s aukcí exkluzivního předmětu se opět podaří získat významnou částku k nákupu potřebného vybavení.“
Kalendář Pirelli pro rok 2020 vznikal pod taktovkou fotografa Paola Roversiho na motivy shakespearovského dramatu osudové lásky zosobněné ústřední postavou Julie. Je rámován příběhem, v němž režisér hledá svou Julii prostřednictvím castingu. Před Roversiho „režisérským“ objektivem v kulisách starobylé italské Verony pózovalo hned devět osobností: americké herečky Yara Shahidi, Kristen Stewart a Indya Moore, čínská zpěvačka Chris Lee, španělská hudebnice Rosalía, britské herečky Claire Foy, Mia Goth a Emma Watson a také jeho dcera, francouzsko-italská umělkyně Roversi.
Více informací k letošní aukci zájemci naleznou na www.idnes.cz/pirelli2020
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.