NVIDIA vydala novou technologii Variable Rate Super Sampling (VRSS), která je zpřístupněna v nejnovějších Game Ready ovladačích z dnešního dne, tedy 6. 1. 2020.
VRSS využívá technologii Variable Rate Shading (VRS) architektury Turing k vylepšení kvality obrazu ve středu obrazu, kam běžný uživatel VR hledí skrz náhlavní displej.
VRS je jedním z klíčových vylepšení architektury Turing, díky kterému je úroveň stínování nezávislá na rozlišení a je tedy možné zvyšovat nebo snižovat kvalitu obrazu v jednotlivých oblastech snímku. VRSS používá fixní foveovaný super sampling, kde může být centrální oblast ve VR hrách vylepšena pomocí lepšího stínování v porovnání s okraji obrazu.
Related Links:
Detailní popis VRSS na GeForce.com:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-geforce-ces-2020-game-ready-driver#vrss
Video vysvětlující funkci VRSS na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=eENkfXOgrQw