Majitelé GeForce a VR dostávají NVIDIA VRSS technologii

NVIDIA vydala novou technologii Variable Rate Super Sampling (VRSS), která je zpřístupněna v nejnovějších Game Ready ovladačích z dnešního dne, tedy 6. 1. 2020.

VRSS využívá technologii Variable Rate Shading (VRS) architektury Turing k vylepšení kvality obrazu ve středu obrazu, kam běžný uživatel VR hledí skrz náhlavní displej.

VRS je jedním z klíčových vylepšení architektury Turing, díky kterému je úroveň stínování nezávislá na rozlišení a je tedy možné zvyšovat nebo snižovat kvalitu obrazu v jednotlivých oblastech snímku. VRSS používá fixní foveovaný super sampling, kde může být centrální oblast ve VR hrách vylepšena pomocí lepšího stínování v porovnání s okraji obrazu.

Related Links:

Detailní popis VRSS na GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-geforce-ces-2020-game-ready-driver#vrss

Video vysvětlující funkci VRSS na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=eENkfXOgrQw