Na pražském Chodově otevře Lidl už 37. prodejnu v hlavním městě

V pondělí 20. ledna otevře Lidl v Praze novou prodejnu. Zákazníci ji najdou v prostorách Obchodního centra Opatovská. Centrum se nachází v ulici Opatovská v Praze na Chodově. Nová prodejna bude vybavena prvky nového konceptu a na nakupující a zaměstnance čeká řada novinek včetně speciální akce. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří místní MŠ Madolinka.

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v moderních prostorách. Prodejna bude vybavena vlastní pekárnou, díky které bude v nabídce vždy čerstvé pečivo. Vedle dostatečného počtu pokladen s velkým odkládacím prostorem zákazníci jistě uvítají také rozsáhlý úsek čerstvých potravin. K dispozici budou mít velký výběr ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Vystavené zboží pak dobře vynikne díky LED osvětlení a barevnému provedení interiéru. „Chybět nebude ani  Wi-Fi připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. 

Lidl pamatuje i na zákazníky, kteří jsou zvyklí jezdit na nákupy autem. Využívat budou moci parkovací místa v podzemních garážích, která jsou součástí obchodního centra. Zákazníci mohou vyrazit na nákupy také městskou hromadnou dopravou. Centrum Opatovská se nachází v těsné blízkosti od autobusové zastávky Ke Kateřinkám, v docházkové vzdálenosti je také zastávka metra linky C Opatov.  

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Po dobu jednoho týdne po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akci určenou pouze pro tuto prodejnu. Jde přitom o již 37. prodejnu Lidlu v hlavním městě a celkově 255. prodejnu v České republice.  

První den otevření bude spojen také s podporou místní MŠ. Tu podpoří v pondělí všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje MŠ Madolinka z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Za darované finance budou pořízeny venkovní herní prvky pro děti.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 254 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika