Společnost IdeaSense ve spolupráci s Komerční bankou úspěšně dokončila inkubaci projektu Cincink v inovační laboratoři Idea Delivery Lab. Ve spolupráci s týmem Komerční banky vytvořila komplexní realitní portál Cincink, který kombinuje služby ověřených realitních služeb s možností samoinzerce. Plně fungující platformu si Komerční banka plně převezme v březnu.
Cincink je realitní online portál pro zadávání bezplatné inzerce, zahrnuje nabídky jak realitních kanceláří, tak individuálních inzerentů, a návštěvníkům nabízí komplexní poradenství v právní i finanční oblasti. Služby ocení především zákazníci, kteří se rozhodli koupit či prodat nemovitost a nechtějí se přímo obracet na realitní kancelář. Na portál bylo od jeho spuštění nahráno přes 91 000 inzerátů a stránku si průměrně zobrazilo okolo 423 000 uživatelů měsíčně, z toho je více než 157 000 unikátních. V současné době nabízí portál až 47 000 nabídek.
V první fázi vývoje se IdeaSense spolu s Komerční bankou soustředila na byznysovou podobu celého projektu, od května loňského roku se následně zabývala jeho technickým provedením. Koncem března 2020 převezme plnou záštitu nad startupem Komerční banka.
„Díky vzájemné spolupráci s odborníky z Komerční banky jsme byli schopni vyvinout realitní portál, který je založen na unikátním byznys modelu. Víme, že budoucí tým čeká stále mnoho práce na zdokonalování a rozšiřování tohoto projektu a přejeme jim v jejich úsilí hodně štěstí,“ říká Rudolf Čihák, CEO společnosti IdeaSense.
Cincink je jedním ze startupů, který vznikl v inkubátoru Idea Delivery Lab. V tomto multifunkčním prostoru IdeaSense poskytuje vznikajícím firmám nadstandardní vybavení a pomáhá jim vytvořit inovativní služby, které důsledně naplňují potřeby zákazníků, a zároveň mají profitabilní business model. Mimo jiné nabízí své know-how ohledně implementace inovací a pomáhá s rychlým a efektivním uvedením nových produktů či celých firem na trh.
O IdeaSense
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Inovační proces vychází z přístupu Human-centered design, který zajišťuje vývoj inovací přesně cílený na příležitosti na trhu (tzv. Jobs-To-Be-Done) a zároveň na dlouhodobou výnosnost inovací. IdeaSense klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii a behaviorální psychologii, které zajišťují výzkum trhu na vysoké úrovni. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu.
Kromě vývoje inovačních řešení společnost pomáhá firmám aktivovat vlastní inovační potenciál skrze školení a nastavení interních inovačních ekosystémů. Poskytuje nástroje pro crowd innovation, tj. zapojení zaměstnanců a zákazníků do inovačního procesu. IdeaSense jako jediná společnost v České republice využívá nejefektivnějších způsobů testování tržního potenciálu inovací prostřednictvím prediktivních trhů. Poskytuje kompletní servis v oblasti vývoje inovací, včetně dohledu nad realizací či implementaci inovací skrze dceřiné startupy.