Mediální dům CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu mezikvartálně navýšil celkový počet čtenářů

CNC jako jediný mezi největšími vydavateli na českém trhu navýšil celkový počet čtenářů na 3 342 000, což představuje 1% nárůst v mezikvartálním srovnání.  V deníkovém segmentu je nadále nejčtenějším titulem deník Blesk s 834 000 čtenáři. Jediným titulem, který mezi deníky zaznamenal meziroční nárůst čtenosti, je deník E15. Nově ho čte rekordních 87 000 čtenářů (+14 %), což je překonané více než pětileté maximum.

Nejčtenějším titulem a zároveň jediným titulem na trhu s více než milionem čtenářů zůstává Blesk magazín s 1 064 000 čtenáři na vydání. Nejčtenějším placeným titulem na trhu zůstává i nadále Nedělní Blesk s 460 000 čtenáři, což je oproti minulému období nárůst o 7000 čtenářů.

Skvělé výsledky zaznamenal i týdeník Reflex, který jako jediný mezi zpravodajskými týdeníky mezikvartálně navýšil počet čtenářů o 15 000. Nově ho čte 257 000 čtenářů a je nejčtenějším titulem ve svém segmentu.

Velmi se dařilo i dalším zájmovým titulům z portfolia CNC. Například všechny tituly zaměřené na zdraví si výrazně meziročně polepšily. Oproti druhé polovině roku 2018 vykazuje nárůst Blesk Zdraví (+9 %), Moje zdraví (+22 %) i Dieta (+14 %). 

V segmentu Zahrada, hobby vykázal titul Blesk Hobby také meziroční nárůst čtenosti o 19 %, nově ho čte 131 000 čtenářů. V segmentu Bydlení, bytová kultura je druhým nejčtenějším titulem Blesk Bydlení, který čte 101 000 čtenářů, což je meziroční nárůst o 29 %! Měsíčník F.O.O.D. nově hlásí 84 000 čtenářů, což představuje téměř čtvrtinový nárůst oproti minulému období.

V segmentu časopisů o vědě, technice, zajímavostech a cestování zaznamenal časopis Lidé a země s 165 000 čtenáři meziroční navýšení o 17 %.

Jediný titul na trhu zaměřený na děti a mládež, čtrnáctideník ABC čte nově 139 000 čtenářů, což je 26% meziroční nárůst.

V křížovkářském segmentu se titulům CNC dlouhodobě velmi daří. Všechny tituly zaznamenaly meziroční nárůst čtenosti. Blesk křížovky (+9 %), Nedělní Blesk křížovky (+2 %) i Nedělní Aha! křížovky (+1 %). 

Zdroj: MEDIA PROJEKT 3+4Q 2019

CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.