Marketing a komunikaci klientských služeb Sodexo vede nově Lenka Křivancová

Praha, 26. února 2020 – Marketingové, komunikační a PR aktivity jedničky na trhu služeb firemního stravování, cateringu a facility managmentu, společnosti Sodexo – Služby u klienta, řídí jako nová Communications & Brand Marketing Manager pro ČR Lenka Křivancová. Zkušená manažerka s mnohaletými zkušenostmi z oblasti strategického marketingu má za úkol dále posouvat úroveň marketingových a komunikačních aktivit k B2B klientům i koncovým spotřebitelům ve firmách.

Lenka Křivancová přichází s více než dvaceti lety praxe z oblasti strategického marketingu, PR a komunikace s celou řadou kariérních úspěchů při budování a správě komunikačních projektů v mezinárodních korporacích. Pět let sbírala zkušenosti ze segmentu výroby a služeb v Bosch Group a několik roků působila také v investiční skupině Natland Group. Do společnosti Sodexo – Služby u klienta přichází z vysoce konkurenčního prostředí logistické společnosti Kühne + Nagel, kde měla na starosti B2B marketing a korporátní i produktovou komunikaci s důrazem na globální strategické projekty.

„Z profesního hlediska vítám, s jakou energií se Sodexo pustila do změn ve své interní struktuře – do digitalizace procesů, inovací a efektivnějšího řízení projektů klientského servisu. Prostředí velkých změn je pro mě vždy výzvou, jak vybudovat a rozvíjet nové marketingové koncepty a oživit tak digitální i tradiční komunikaci firmy,“ říká Lenka Křivancová.

Ve své nové roli bude Lenka Křivancová úzce spolupracovat s pobočkami v regionu CEE. Díky tomu bude mít přístup k nejnovějším trendům z oblasti gastronomie a efektivní správy budov, které pak bude možné aplikovat i na tuzemském trhu.

Sodexo v České republice 

Od roku 1992, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 2 000 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí firmám i institucím služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím elektronických karet a poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu benefitů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb).