Společnost HMD Global oznamuje kampaň k filmu Není čas zemřít

  • Novým telefonem agenta 00 ve snímku Není čas zemřít bude 5G telefon značky Nokia. 
  • Partnerství s filmem Není čas zemřít přinese největší marketingovou kampaň společnosti HMD Global. V hlavní roli kampaně s názvem ‘Jediná výbava, kterou budete opravdu potřebovat’ se představí Lashana Lynch jako agentka Nomi.  
  • V prvním videu se poodhalí utajený a neznámý chytrý telefon Nokia.
  • Zcela nové portfolio telefonů Nokia bude odhaleno 19. března v Londýně. 

Praha, 5. března 2019 – Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila, že se stává oficiálním partnerem 25. bondovky s názvem Není čas zemřít.  Součástí kampaně bude také reklamní spot, jehož tváří je Lashana Lynch, která se představí v roli agentky Nomi. Reklama je inspirována samotným filmem a postarala se o ní režisérka Amma Asante pyšnící se cenou BAFTA. Reklamní spot je součástí největší kampaně společnosti HMD Global, která zobrazuje chytré telefony Nokia jako ‘Jedinou výbavu, kterou budete opravdu potřebovat’. 

Řada telefonů Nokia se objeví v celovečerním snímku Není čas zemřít, který bude součástí kampaně napříč kiny, internetovými stránkami, sociálními sítěmi a maloobchodními prodejci. Tato kampaň odstartuje globálně 8. března, tedy během Mezinárodního dne žen. 90vteřinové video nabízí ochutnávku kampaně a také jeden chytrý telefon Nokia, který bude představen již brzy.  

Utajené zařízení bude plně představeno 19. března s dostatečným předstihem před premiérou snímku Není čas zemřít, která se odehraje 12. listopadu 2020 v britských kinech. Dalším telefonem, který se ve filmu představí bude Nokia 7.2 se skvělým 48MP trojitým fotoaparátem s technologií Quad Pixel s optikou ZEISS a také ikonická, fanoušky milovaná, Nokia 3310. Toto filmové partnerství umožňuje společnosti HMD Global demonstrovat svůj status globálního poskytovatele chytrých telefonů s operačním systémem Android, které nabídnou bezpečí, rychlost a inovativnost, což ocení i ti nejnáročnější zákazníci – agenti MI6. 

Reklamní snímek nabídne na pozadí výrazné londýnské panorama s výhledem na Katedrálu svatého Pavla a mrakodrap The Shard. Agentka Nomi využívá ve svém telefonu Nokia řadu funkcí, které ji pomohou splnit misi. 

Lashana Lynch se pochlubila také svými zkušenostmi s telefony Nokia: „Můj první telefon vůbec byl Nokia 3210. Bylo mi asi deset let a když tak nad tím přemýšlím, byl to pro mě smartphone devadesátých let. Možnost měnit kryty a hrát Hada byla naprosto boží! Takže poté, co jsem viděla, jakou cestu chytré telefony Nokia urazily, musím říct, že je vzrušující hrát Nomi, která odhalí nový model této ikonické značky.“ 

Režisérka Amma Asante vysvětluje „Vždy mě přitahovaly projekty, které zobrazují ženy jako silné
a intelektuální. Scénář kampaně byl vytvořen tak, aby představoval Nomi jako agentku, která se nebojí ukázat zač je toho loket ani těm největším padouchům a zároveň u toho používá černý humor.“  

Juho Sarvikas, HMD Global Chief Product Officer sdělil: „S tím, že se premiéra odkládá na 12. listopadu, máme před sebou velmi vzrušující rok. Jen v pár snímcích jsou technologie výrazný prvek právě tak, jako ve filmu Není čas zemřít. Právě závazek filmu k inovacím v kombinaci s úžasnými technologiemi telefonů Nokia dělá z našich zařízení jedinou výbavu, kterou – dokonce i agenti 00 – opravdu potřebují. Jedná se tak o silné partnerství, se kterým je dobré počítat.“ 

“Důvěra, bezpečnost a ikonicky kvalitní design jsou základem každého telefonu Nokia a naše hodnoty společnosti se projevují také u nového agenta 00 Nomi. Jsme hrdí na zpřístupnění nových technologií pro všechny uživatele a jejich prezentaci díky skvělému partnerství.“

POZNÁMKY PRO EDITORY:

Není čas zemřít vstoupí do kin 12. listopadu 2020 ve Velké Británii prostřednictvím Universal Pictures International.

Ve snímku Není čas zemřít si James Bond bude užívat poklidného života mimo aktivní službu na Jamajce. Jeho klid ovšem netrvá dlouho, protože jej přítel Felix Leiter ze CIA požádá o pomoc.  Mise osvobodit uneseného vědce se ukáže být mnohem zrádnější, než se očekávalo, a zavede Bonda na stopu tajemného padoucha vyzbrojeného novou nebezpečnou technologií. 

O HMD Global

HMD Global Oy se sídlem v Espoo ve Finsku je novým domovem telefonů a tabletů Nokia. HMD vytváří a distribuuje celou řadu chytrých i obyčejných telefonů zaměřených na široké spektrum zákazníků v mnoha cenových hladinách. HMD je díky svému závazku pro rozvoj inovací exkluzivním licenčním partnerem značky Nokia v oblasti mobilních telefonů a tabletů. Nokia je registrovanou ochrannou známkou společnosti Nokia Corporation. Více informací naleznete na www.hmdglobal.com. Nokia je registrovanou značkou společnosti Nokia Corporation. Android, Google a další značky jsou registrovanou značkou společnosti Google Inc. Qualcomm a Snapdragon jsou ochrannými známkami Qualcomm Incorporated registrovanými ve Spojených státech a dalších zemích. Qualcomm Snapdragon je produktem Qualcomm Technologies, Inc.

O filmu Není čas zemřít

NENÍ ČAS ZEMŘÍT, , související ochranné známky a materiály James Bond ©1962-2020 jsou vlastnictvím Danjaq
a MGM. NENÍ ČAS ZEMŘÍT a související ochranné známky James Bond jsou ochrannými známkami společnosti Dajnaq. Všechna práva vyhrazena. 

O společnosti EON Productions

EON Productions Limited a Danjaq LLC jsou zcela vlastněny a kontrolovány rodinou Boccoli/Wilson. Dajnaq je americkou společností, která spolu s Metro Goldwyn Mayer spoluvlastní autorská práva ke stávajícím filmům James Bond. EON Production, přidružená společnost společnosti Danjaw, sídlí ve Velké Británii a stojí za produkci filmů Jamese Bonda od roku 1962. Spolu s Dajnaq kontroluje veškerý merchendise. 25. film agenta 007 je v současné době v postprodukci. Pro více informací navštivte www.007.com.

O společnosti Metro Goldwyn Mayer 

Metro Goldwyn Mayer je lídrem v zábavním průmyslu orientovaném na produkci a globální distribuci filmů a televizního obsahu. Společnost vlastní jednu z největších sbírek prémiového filmového a televizního obsahu. Kromě toho MGM investuje do domácích i celosvětových televizních kanálů a je majoritním vlastníkem a distributorem pro United Artists Media Group (UAMG). Pro více informací navštivte www.mgm.com.

O společnotsi Universal

Universal Pictures International (UPI) ije mezinárodní marketingovou a distribuční divizí společnosti Universal Pictures. Ve Velké Británii, Irsku, Španělsku, Itálii, Německu, Švýcarsku, Nizozemsku, Francii, Rusku, Koreji, Austrálii, Mexiku, Brazílii, Hong Kongu, Indii a Číně UPI přímo prodává a distribuuje snímky do lokálních obchodů, vytváří kampaně a strategie, které reagují na kulturu a tržní chování těchto území. V ostatních částech světa UPI spolupracuje Paramount a Sony na distribuci všech filmů těchto třech společností. Universal Pictures je součástí NBCUniversal, jedné z největších světových zábavních společností, která stojí za produkcí, marketingu, zprávami a informacemi pro světové publikum. NBCUniversal je dceřinou společností Comcast Corporation.