IdeaSense hledá pro Nestlé nové varianty čokolády Studentská pečeť

inovační společnost IdeaSense, která klientům pomáhá inovovat produkty, služby a business modely prostřednictvím své metody Inovačních farem, nově spolupracuje se společností Nestlé.

2020-03-11 15_31_34-Window.png

Prostřednictvím vlastního nástroje s názvem Ideapoly hledá IdeaSense nové možnosti rozvoje pro Studentskou pečeť a zlepšení pozice značky na trhu. Nové možnosti mohou pokrývat nejen nečekané kombinace chutí, ale i nové příležitosti spotřeby a s tím spojené nové formáty. Cílem spolupráce je více posunout Studentskou pečeť v souladu s trendy na trhu rychloobrátkového zboží.

“Díky Ideapoly máme šanci pozorovat, jaké kombinace by lidé opravdu rádi vyzkoušeli a v jaké nápady věří. To nám dává obrovskou výhodu, jelikož můžeme určit, které kombinace budou na trhu úspěšné a které zní dobře pouze na papíře. Spolupráce si velice vážíme a věříme, že výsledek bude stát za to, protože budeme pro Nestlé současně predikovat tržní potenciál každého z konceptů. Je to nová vlastnost našeho Ideapoly, která by měla být atraktivní pro všechny klienty z oblasti rychloobrátkového zboží,” komentuje vývoj Chief Commercial Officer IdeaSense Lukáš Vynikal.

Ideapoly je softwarová platforma, která pracuje na bázi prediktivního trhu a kolektivní inteligence s využitím poznatků behavioral science. Funguje jako rychlá a zmenšená kopie reálného trhu a dává respondentům možnost obchodovat s jednotlivými nápady stejně jako na burze. Díky tomu dokáže predikovat reálné šance na úspěch s více než 75% přesností. V oblasti rychloobrátkového zboží nyní nabízí možnost odhadu velikosti trhu pro každý nápad.