Deník E15 vydává letošní první číslo magazínu E15 s názvem Sběratelství jako investice aneb Jak se vyznat v netradičních investicích a vydělat na nich?

Vyplatí se investovat do mincí nebo bankovek? Jaký je příběh fenoménu Supreme či sbírání luxusních tenisek? Jak vydělat na automobilových veteránech nebo na špičkové whisky? Je investice do popkultury sázkou na jistotu? Vedle tradičního sbírání obrazů či známek se v posledních letech objevily i nové trendy, jako je móda, tenisky, vinyly či komiksy. Právě vinyly patří k nejrychleji rostoucímu segmentu na sběratelském poli.

V novém E15 magazínu, který vychází v pondělí 16. března, se dočtete vše o světě úspěšných sběratelů. Přinášíme také rozhovor s miliardářem Michalem Šnobrem, který patří mezi největší majitele sbírek lega v České republice, či s Luďkem Vostalem, zkušeným sběratelem bankovek.

Dvouměsíčník E15 magazín vydává redakce deníku E15. Každé číslo je hloubkovou sondou do jednoho aktuálního byznysového segmentu a utváří tak platformu pro odborné diskuze o klíčových tématech. Věnovat se jim budeme na třech konferencích: první se bude konat 13. května a hlavním tématem budou investice, druhá se uskuteční 10. září a věnována bude eko-byznysu a poslední letošní konference proběhne o měsíc později 22. října a bude zaměřena na nové technologie. Krom toho deník E15 letos pořádá dvě série specializovaných business breakfastů

Pro letošní rok se čtenáři mohou těšit na další magazíny věnované realitní tematice, inovacím a novým technologiím, vizionářům či na rozhovorový speciál a žebříček nejbohatších Čechů spolu s žebříčkem top žen v byznysu

Magazíny jsou k dostání ve stáncích distributorů Relay a Geco a na webových stránkách www.ikiosek.cz.

Čtenáři našich tištěných periodik se mohou letos navíc těšit na novinku, kterou je historicky první kniha E15 s názvem Recept na úspěch, ta se bude zabývat gastronomickým fenoménem. Kniha bude pokřtěna v květnu v rámci knižního veletrhu a vydá ji nakladatelství Euromedia

CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.