HONOR v Evropě na základě obchodních výsledků meziročně dál roste

[Praha, 17. března 2020] V roce 2019 zaznamenal HONOR na základě informací organizace IDC rychlý růst na všech mezinárodních trzích s meziročním navýšením 21 % v oblasti mobilních telefonů v prvních třech čtvrtletích roku. Díky vizionářské strategii 1+8+N produktů Smart Life zaznamenal HONOR meziroční nárůst o 1 333 % v dodávání kategorie Wearables ve stejném období. Značka roste napříč všemi trhy. V Rusku HONOR dosáhl až 25 % podílu na trhu.

Na základě průzkumu agentury Canalys se ukazuje, že dodávky chytrých zařízení v Evropě překročí 500 milionů v roce 2023. Chytré zvukové reproduktory a chytrá osobní audio zařízení jsou nejrychleji rostoucími kategoriemi.

Dodávky chytrých zařízení v Evropě na základě zprávy agentury Canalys v roce 2023 překročí 500 milionů včetně globálního brandu chytrých telefonů HONOR. To také poukazuje na meziroční míru návratnosti (CAGR) o 3,5 % z 465 milionů prodaných kusů v roce 2020. Zpráva agentury Canalys předpovídá, že chytré reproduktory a chytrá osobní audio zařízení budou nejrychleji rostoucí kategorií. Potřeba Evropanů trávit více času na chytrých zařízeních strmě roste. Pro rok 2023 se předpokládá, že Evropané nakoupí celkem 212 milionů chytrých telefonů, 136 milionů chytrých osobních audio zařízení, 87 milionů osobních počítačů, 43 milionů fitness náramků a hodinek a 39 milionů chytrých reproduktorů.

Dodávky zařízení v západní, střední a východní Evropě

Kolosální růst potřeby chytrých zařízení indikuje přesun zákaznického chování směrem k více digitálnímu životnímu stylu. Průzkum ukazuje, že na každých 100 dodaných chytrých telefonů v roce 2023 v západní Evropě, připadne 86 chytrých osobních audio zařízeních, 38 osobních počítačů nebo notebooků, 24 chytrých náramků nebo hodinek, 28 chytrých reproduktorů a 18 tabletů.

Ve střední a východní Evropě na každých 100 dodaných chytrých telefonů v roce 2023 bude 36 chytrých osobních audio zařízení, 16 osobních počítačů nebo notebooků, 15 chytrých náramků nebo hodinek, 5 chytrých reproduktorů a 6 tabletů.

Top chytrého bydlení

IoT (The Internet of Things), tedy internet věcí, hraje důležitou roli v dnešním propojeném světě, kde je většina zařízení synchronizovaná bezdrátově. Expandující schopnost umělé inteligence kombinovaná s digitálním publikem zvyšuje požadavky na chytrá zařízení. Výsledky průzkumu ukazují na 4 hlavní kategorie chytrého bydlení: zábava, zdraví a fitness, produktivita a propojenost v bydlení. Každý tak reprezentuje jednoznačný dopad na každodenní životy koncových uživatelů.

Zábava

Audio a video: Nabízí uživatelů vysokou kvalitu a vizuální zážitek konzumovaného obsahu. Je vždy po ruce v jakémkoli specifickém prostředí nebo za různých okolností.

Zdraví a fitness

Zdravý životní styl: Pomáhá uživatelům zlepšit osobní stav zdraví díky lepšímu spánku nebo zvládání stresu.

Sport a fitness: Pomáhá uživatelům zvýšit sportovní výkony a vyzývá k těm nejlepším výsledkům.

Produktivita

Mobilní práce: Umožní zaměstnancům dosáhnout větší produktivity při práci. Zařízení se zaměřuje na produktivitu, výkon a také na flexibilitu při různých úkolech.

Vytváření obsahu: Vytvoření lepšího prostředí a probuzení kreativity.

Propojené chytré bydlení

Chytrá domácnost: Dosažení klíčového využití jako automatizace domácnosti, kontrola a monitoring pro lepší pohodlí, bezpečnost a energetickou efektivita.

Mobilní styl života: Pomáhá uživatelům využít klíčové vlastnosti a služby nebo dokončit právě probíhající činnosti.

Naše unikátní portfolio chytrých a technologicky špičkových produktů expanduje v celý ekosystém IoT chytré domácnosti Smart Life a poskytuje našim zákazníkům neuvěřitelný zážitek napříč různými zařízeními, ať jste kdekoli,“ říká George Zhao, globální prezident značky HONOR, a dodává: „Podle průzkumu agentury Canalys 41 % z oslovených respondentů má více než jedno chytré zařízení v práci a toto číslo narůstá až na 68 %, pokud jsou doma. Od telefonů přes chytré hodinky nebo sluchátka až po notebooky nebo osobní audio zařízení, HONOR je nyní silně rostoucí brand v digitálním segmentu po celém světě.“

Zákazník se čím dál více přiklání k inteligentnímu bydlení

Na základě výsledků průzkumu až 41 % oslovených respondentů nosí více než 1 chytré zařízení do práce, a toto číslo stoupá na 68 %, když jsou doma. Od zařízení, která užívají respondenti doma, očekávají nabídku uživatelských interakcí včetně televize, počítače a chytrých reproduktorů. Výsledky průzkumu také ukazují, že k hlavním důvodům, proč si koupit chytré hodinky nebo fitness náramek, patří zvýšení fitness a zdravého životního stylu (56 %), touha po vyzkoušení nových chytrých funkcí (18 %) a přijímání upozornění přímo na zařízení na zápěstí (18 %). Pohodlí je největší benefit pro nákup chytrých audio zařízení (48 %), následuje lepší zvuková kvalita (20 %) a více funkcí (15 %).

Cíl: Integrovaný, intuitivní a inteligentní ekosystém 

V nabídce stabilního inteligentního bydlení jako nového standardu, průzkum poukazuje na 4 klíčové faktory které pomohou utvářet inteligentní ekosystém. Nejprve musí být zařízení navrženo tak, aby zapadalo do celého ekosystému. To znamená, že zařízení nejsou atakována jen na výkon jejich kapacity, ale musí být také propojitelná s ostatními zařízeními, aby zvládala více úkolů najednou. Zařízení také musí disponovat interakcí a kompatibilitou, aby pojala zákazníkovy preference pro propojení více značek. Zařízení a klíčové vlastnosti musí být co nejsnáze přístupné uživatelům pro co nejlepší adaptabilitu. A nakonec, výrobci by měli zvážit zvýšení kapacity umělé inteligence v chytrých zařízeních pro maximální uživatelský zážitek. Jedině tak se dá mluvit o skutečně inteligentní chytré domácnosti. 

———————————-

Průzkum provedla agentura Canalys s celkovým počtem 4 144 respondentů ve věku 16 a vice na 4 trzích (Velká Británie, Francie, Itálie a Rusko) v únoru 2020.

Sledujte nás na sociálních sítích

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/ 

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/ 

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK 

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube 

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk