Alza ve zrychleném režimu zalistuje dodavatele a obchodníky zasažené zákazem prodeje do systému dropshipment

Praha, 18. 3. 2020 – Firmy a dodavatelé, které v těchto dnech zasáhlo uzavření kamenných provozoven či pokles prodejů, mohou své zboží nabízet jednoduše skrze e-shop Alza.cz. Lídr české e-commerce reaguje na aktuální situaci a v rámci programu dropshipment výrazně usnadňuje proces registrace nových partnerů. Přihlásit se mohou firmy téměř ze všech odvětví, zalistování produktů a zahájení prodeje nyní trvá jen v řádu dnů.

Alza již v oblasti dropshipmentu úspěšně spolupracuje s desítkami firem z různých oblastí (knihy, hračky, auto-moto…) a za letošní rok více než ztrojnásobila tržby touto formou prodeje. Novým opatřením chce vyjít vstříc především těm výrobcům a dodavatelům, kteří museli v současné situaci uzavřít své kamenné obchody nebo zažívají výpadky příjmů kvůli omezení poptávky zákazníků.

„Prostřednictvím programu dropshipment mohou naši partneři jednoduše prodávat své zboží online na největším eshopu v ČR. Alza jim poskytne své kompletní zázemí a infrastrukturu – např. oslovení milionů zákazníků, kteří každý den navštíví web, širokou síť více než 2 000 výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Na partnerech je pouze zajištění a správa vlastní skladové zásoby a expedice objednávky přímo k zákazníkovi,“ vysvětluje benefity programu obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. 

Alza na sebe přebírá také zpracování objednávky od A do Z, zákaznický servis včetně vratek a reklamací a partnerům nabízí i svou IT podporu. Přihlášení do programu je velmi intuitivní – po vyplnění kontaktního formuláře je každá žádost individuálně posouzena dle nabízeného sortimentu, požadavků a očekávání dodavatele. Díky automatizaci systému je nyní celý proces extrémně rychlý, při splnění podmínek spolupráce trvá zalistování produktů a zahájení prodeje v průměru jen
2 – 4 dny namísto původních cca 4 týdnů. Partneři se tak mohou dostat zpět do hledáčku nakupujících téměř ihned bez jakýchkoliv průtahů. 

Zrychlením procesu zalistování firma reaguje kromě jiného i na zvýšenou poptávku samotných zákazníků, kteří nyní v enormní míře využívají výhod online nakupování. Zapojení nových partnerů do produktového portfolia e-shopu tak pomůže zpřístupnit lidem zboží, jež je v současné krizové situaci hůře dostupné. 

Více zde: https://www.alza.cz/dropshipment