Bolt v Praze spouští aplikaci Bolt Food. Jídlo doveze i na okraj Prahy

Přední evropská přepravní platforma Bolt dnes v Praze spouští dlouho očekávanou službu dovozu jídla z restaurací. Přes aplikaci Bolt Food si lze k dnešnímu dni objednat dovoz z více než 100 restaurací. Mezi nimi lze najít značky jako KFC, Burger King, Pizza Hut, Burrito Loco, Kolkovna, Potrefená husa, PokeHaus a mnoho dalších. Objednat si půjde také z pekařství, cukrárny či květinářství.

2020-04-08 16_16_15-Window.png

V následujících týdnech pak přibude dalších několik set podniků z řad restaurací a obchodů. Partnerští kurýři budou objednávky zavážet do vzdálenosti osmi kilometrů vzdušnou čarou od restaurace. Na rozdíl od konkurence si budou moci skrze Bolt Food objednat i uživatelé, kteří žijí v okrajových částech metropole jako je Černý Most, Jižní Město, Letňany nebo Zličín. Doručení do 4 km od restaurace bude v rámci úvodní promo nabídky zcela zdarma.

“V Česku má Bolt statisíce spokojených uživatelů. Ti jsou nyní navíc doma s omezenou možností se pohybovat po městě. Skrze Bolt Food si tak budou moci objednat jídlo ze své oblíbené restaurace až domů. Dobré jídlo z restaurací lidem ulehčí čas strávený doma v nucené karanténě, restaurace budou mít pro koho vařit a partnerští řidiči si vydělají. Velký smysl vidíme i v podpoře obchodů, neboť i jich se krize dotýká opravdu hodně,” vysvětluje Roman Sysel, regionální manažer Boltu pro střední Evropu.

Hned od začátku bude Bolt Food využívat tzv. bezkontaktní doručení tak, aby se zamezilo přímému kontaktu kurýra se zákazníkem, což obě strany v současné době jistě ocení. Kurýr jídlo donese na zákazníkem předem určené místo, na kterém ho podle domluvy zanechá. K osobnímu styku mezi řidičem a zákazníkem tedy vůbec nedochází.

Pro využívání Bolt Food je třeba stáhnout si novou stejnojmennou aplikaci. Po jejím otevření v ní zákazník uvidí dostupné restaurace a obchody a jejich nabídky. Před potvrzením objednávky je zákazník informován o její ceně a očekávaném času doručení. Po celou dobu doručování může zákazník kurýra se svým jídlem sledovat na mapě. Platby probíhají kartou skrze aplikaci.

“Aby možnost vyzkoušet si novou službu mělo co nejvíc zákazníků, rozhodli jsme se při příležitosti jejího spuštění nabídnout dovoz do čtyř kilometrů úplně zdarma. Kurýři budou rozvážet až do vzdálenosti 8 km od restaurace, což podniky vítají, neboť tak mohou oslovit více zákazníků. Další přidanou hodnotou Bolt Food pro restaurace a obchody je naše loajální uživatelská báze. Tu tvoří lidé, kteří naši značku dlouhodobě znají a důvěřují ji,” dodává Sysel.

Bolt má více než 30 milionů uživatelů ve více než 35 zemích po celém světě. Bolt Food byl poprvé spuštěn v Estonsku v březnu 2019. Služba je dostupná také na Slovensku v Bratislavě, v Lotyšsku a Litvě.

Restaurace a kurýři, kteří mají zájem o spolupráci, se mohou přihlásit na food.bolt.eu.

O Boltu

Aplikace Bolt, dříve známá jako Taxify, je přední evropská přepravní platforma, která se snaží o to, aby doprava ve městě byla jednodušší, rychlejší a spolehlivější.

Byla založena v roce 2013 Markusem Villigem. Je jednou z nejrychleji rostoucích přepravních platforem v Evropě a Africe. Investovaly do ní firmy jako Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital a spoluzakladatel společnosti TransferWise Taavet Hinrikus.

Bolt má více než 30 milionů uživatelů ve více než 35 zemích po celém světě.

Více informací zjistíte na www.bolt.eu.