Martina Sáblíková s NN fandí všem, kteří pomáhají. Jak se natáčel TV spot v karanténě?

Praha, 16. dubna 2020 – S nadsázkou se v novém televizním spotu rozhodla NN pojišťovna a penzijní společnost glosovat změnu, kterou teď procházejí životy většiny lidí. Na pomoc si opět přizvala medailemi a rekordy ověnčenou Martinu Sáblíkovou, která s úsměvem Čechům věří, že „společně z toho vybruslíme“. Netradičně probíhalo i celé natáčení.

„Chtěli jsme věnovat sponzorský čas pro povzbuzení Čechů v karanténě. Nejprve jsme ale sami překonávali všechny karanténní překážky. Natáčet se totiž muselo na dálku v bytě Martiny ve Žďáru nad Sázavou bez možnosti účasti štábu,“ říká Boris Gómez, ředitel marketingu NN ČR. 

„Na místo kameramana zaskočila spolubydlící, rychlobruslařka Nikola Zdráhalová, která vše natočila novým Martininým fotoaparátem v HD rozlišení. Režie Pavla Noska probíhala vzdáleně přes Whatsapp a kvůli trucující Wi-Fi nešlo nakonec natočený materiál do Prahy poslat jinak, než autem manažera úspěšné české reprezentantky,“ dodává s úsměvem Gómez.

Sponzorský odkaz NN bude k vidění v měsíci od pátku 17. dubna na televizních stanicích skupiny Prima TV (Prima, Prima Cool a Prima Max) v hlavních večerních vysílacích časech.

Na tvorbě spotu se podílelo Studio by Creative Dock spolu s produkční společností Punk Film. Netradiční vzdálené režie se ujal držitel Českého lva Pavel Nosek.

Martina Sáblíková je od letošní sezony ambasadorkou projektu Péče.cz, za kterým stojí NN pojišťovna a penzijní společnost. Zaměření portálu na problematiku a služby dlouhodobé péče o seniory je v těchto dnech aktuálnější než kdy dříve. Proto se také NN rozhodla rozšířit sponzorskou spolupráci s nadací Krása pomoci a nabízí materiální pomoc i domovům pro seniory po celé republice.  

—————————–

NN Group

NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 17 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

NN Životní pojišťovna 

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, 2018 a 2019, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. Po stříbru mezi životními pojišťovnami ve výzkumu Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ získala v roce 2019 nejvyšší titul „Nejlepší životní pojišťovna“. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na www.nn.cz.

NN Penzijní společnost 

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.