HONOR oslavil Fans Days 2020 a zaznamenal rekordní nárůst prodeje v České republice a na Slovensku

[Praha, 20. dubna 2020] – Technologická značka HONOR nedávno uspořádala globální festival Fans Days 2020, který běžel po celém světě od 30. března do 12. dubna za podpory ambasadorů mnoha zvučných jmen. V rámci festivalu se ve slevách objevilo široké portfolio výrobků od nositelné elektroniky (fitness náramky nebo chytré fitness hodinky), mobilních telefonů až po novinku, sérii notebooků HONOR MagicBook. Jak dopadly jednotlivé regiony včetně České republiky a Slovenska?

HONOR Wearables

V Rusku, které se dlouhodobě drží na špičce ve výsledcích na mezinárodním trhu, dosáhly prodeje nositelné elektroniky meziroční nárůst o 270 % v porovnáním s HONOR Fans Days z loňského roku.

Region střední a východní Evropy hlásí prudký nárůst především díky chytrým hodinkám HONOR MagicWatch 2 až o 210 % v porovnáním s předchozími 2 týdny. Největší nárůst v region zaznamenala Česká republika, kde se chytré hodinky HONOR MagicWatch 2 staly nejlépe prodávanými ve své kategorii u prodejců Alza, DARTART, MOBIL POHOTOVOST nebo Electroworld. Fitnes náramek HONOR Band 5 si vysloužil první pozici u prodejců DARTART a MOBIL POHOTOVOST.

Celkově se prodeje v České republice a na Slovensku v kategorii Wearables zvýšily o 250 %. V kategorii smartphonů to pak bylo až o 220 %. Nejvíce se prodával model HONOR 8X a nejoblíbenější a mnohokrát oceněný mobil roku 2019 HONOR 20.

HONOR MagicBook 14
V Německu se čerstvá novinka notebook MagicBook 14 dostal do TOP 5 nejprodávanějších produktů v kategorii notebook na serveru Notesbookbilliger.de.
Ve Velké Británii byl notebook HONOR MagicBook 14 vyprodán na Amazon.co.uk během prvního týdne.

 

HONOR MagicBook
Během mezinárodního festival Fans Days byl notebook HONOR MagicBook vyprodán také na vlastním eshopu HONOR a dalších předních eshopech v Malajsii včetně Shopee, Senheng, DirectD nebo Urban Republic.

Při této příležitosti bychom chtěli poděkovat fanouškům po celém světě za stálou podporu i v této nelehké době, kdy nás všechny čekalo a čeká velké množství výzev. Vážíme si každého zakoupeného produktu, protože i malý nákup udržuje ekonomiku ve zdravém stavu nehledě na okolnosti,” řekl George Zhao, globální prezident značky HONOR. 

HONOR pokračuje v expandování vlastního eshopu napříč Evropou

Od 30. března do 14. dubna HONOR zaznamenal rekordních 325 milionů návštěv na Hihonor.com. Přes více než 106 000 se pak na stránce rovnou zaregistrovalo. Nejen díky atraktivní možnosti získání extra slev a speciálních nabídek se pak přes 544 770 lidí zúčastnilo programu HONOR ambasadorů po celém světě. 

HONOR, který dlouhobě profiluje jako technologická značka, se zaměřuje na nabídku nadstandarních produktů a urychlení nákupního procesu na co nejmenší počet kroků. Samozřejmě nezapomíná na benefity pro zákazníky, jako je např. vrácení zboží zdarma, dodání zboží zdarma a exkluzivní slevy na vybrané produkty pro VIP zákazníky.

Po úspěšném otevření eshopu na Hihonor.com v Holandsku v říjnu 2019 se v nové, vylepšené formě eshop představil také ve Francii a Německu v březnu 2020. Další plány jsou na duben v Itálii a Španělsku. Během května by měl HONOR otevírat eshop také ve Velké Británii.

HONOR plánuje spuštění eshopu na platformě Hihonor.com v mnoha dalších zemích Evropy ještě během tohoto roku v souladu se svojí strategií být ještě o krok blíže mladé generaci po celém světě.

Sledujte HONOR na sociálních sítích

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/ 

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/ 

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK 

YouTube: https://bit.ly/honor-cz-sk-youtube 

TikTok: https://www.tiktok.com/@honor_czsk