Nový Koronabot odpovídá na základní dotazy a šetří práci institucím

Společnost NTT Czech Republic s.r.o. vytvořila speciálního chatbota, který zodpoví otázky ohledně koronavirové pandemie. Nabízí ho zdarma nemocnicím a dalším institucím

Praha, Česká republika – 20. dubna 2020

Nemocnice a další organizace mohou nyní zdarma využívat speciálního chatbota od společnosti NTT Ltd. Takzvaného Koronabota využívá v současné době například Nemocnice Jičín, ale zdarma ho mohou využít všichni, kdo chtějí poskytovat návštěvníkům svých webových stránek informace o probíhající zdravotní situaci. Aplikace představuje ulehčení práce těm, kteří odpovídají na opakující se dotazy ohledně koronavirové infekce. Velkou výhodou je, že Koronabot může poskytovat odpovědi na otázky tisícům lidí najednou.

Koronabot disponuje centrální znalostní databází, která se bude neustále doplňovat a zdokonalovat na základě dotazů uživatelů. Výhodou je také agilní přístup k řízení obsahových změn, který odpovídá stále se měnící situaci v zemi. Změny v aplikaci se navíc budou automaticky propisovat do všech jejích umístění. To zajistí, že automatické odpovědi budou na všech webech stále aktuální. Řešení je vysoce škálovatelné; zvládne obstarat nápor několika tisíc uživatelů zároveň. Mimo webové stránky lze aplikaci chatbota umístit také do messengeru na Facebooku.

„Koronabot ušetří práci našim sestřičkám a operátorům telefonické infolinky. I kdyby se pro jeho využití rozhodla jen určitá část pacientů, kteří nám volají, bude to úleva. Současná situace je vyčerpávající,“ říká Martina Vítová, staniční sestra interních ambulancí nemocnice Jičín.

Koronabota je možné nalézt na adrese www.koronabot.cz nebo na Facebooku www.facebook.com/koronabot. Na Facebooku má Koronabot především za úkol sbírat nejčastější dotazy a neustále vylepšovat a doplňovat své odpovědi.  

Aplikace je v provozu již déle než měsíc. Koronabot lidem nejčastěji odpovídá na otázky ohledně příznaků nemoci způsobené novým koronavirem. Časté jsou také dotazy na počty nakažených a testovaných a na možnost nechat se otestovat.

Aplikace Koronabot je využitelná všude tam, kde je potřeba automatizovaně odpovídat na dotazy ke koronaviru. Využívat jej mohou například nemocnice, hygienické stanice nebo starostové, aby na svých webových stránkách odpovídali na nejčastější dotazy Aplikaci Koronabot je velice jednoduché vložit do jakékoliv webové stránky. V případě potřeby je možné požádat o pomoc s jeho zprovozněním na e-mailové adrese cz.marketing@global.ntt.

O společnosti NTT Ltd.

NTT Ltd. je přední globální poskytovatel technologických služeb. Spolupracuje s organizacemi po celém světě. Jeho cílem je nabízet inteligentní technologická řešení a s jejich pomocí dosahovat nejlepších možných výsledků. Inteligentní v podání NTT znamená řízené daty, propojené, digitální a bezpečné. Jako globální ICT poskytovatel zaměstnává přes 40 000 lidí v pobočkách 57 zemí, působí v 73 zemích a dodává své služby do více než 200 zemí celého světa. Cílem společnosti je zprostředkovat propojenou budoucnost. Další informace jsou k dispozici na hello.global.ntt. V České republice má NTT Ltd. své Global Delivery Centrum, které zajišťuje klientskou podporu 24/7 v jazycích všech svých evropských zákazníků a zabezpečuje vysokou kvalitu servisních služeb na globální úrovni.

 

Označeno tagem