Produkční studia tíží bezpečnostní opatření kvůli koronaviru, některá ale fungují dál

Praha, 22. dubna 2020 – Situace spojená s koronavirovou nákazou postupně dopadá na některá z českých produkčních a postprodukčních studií. Řada z nich musela přerušit nebo omezit provoz, ať už z důvodu bezpečnostních opatření nebo kvůli posouvání termínů zakázek. Neplatí to ale u všech studií.

Nařízená karanténa a nutná bezpečnostní opatření znemožnila fungování řadě zvukových studií a obrazových produkcí. „Důvodem, proč není možné realizovat velkou část aktivit spojených s produkcí v marketingu, je nařízená karanténa a z toho plynoucí nemožnost setkávat se ve větším počtu osob. I přesto jsme rádi, že se nám v KNOWLIMITS daří udržet chod našeho produkčního studia, především díky včasným opatřením. Jsme schopni nadále fungovat, a to bezpečně a v plné rozsahu,“ říká Tomáš Zapletal, Managing Director. 

Zatímco zaměstnanci KNOWLIMITS z oddělení obrazové produkce a také kreativního oddělení pracují z domova, část zaměstnanců se podílí na udržení chodu nahrávacího studia. V celém studiu se vyskytuje nezbytně nutný počet osob – většinou pouze mistr zvuku a speaker. Jejich kontakt je díky odděleným pracovním místům omezen na naprosté minimum. Zároveň je věnována velká pozornost zvýšené hygieně a po každém natáčení se pracovní místa dezinfikují. Riziko přenosu nákazy je proto minimální.

„Díky včasně uplatněným opatřením jsme i nadále schopni poskytovat služby ve stejné kvalitě jako dříve, bez posouvání dodacího termínu zakázky. Zajistíme komplexní obrazovou postprodukci, dabing, 2D i 3D animaci, ale také kompletní realizaci TV či online spotu, od nápadu, copywritingu, až po finální podobu. Doufáme, že tím přispějeme ke zlepšení či udržení ekonomiky v našem oboru a pomůžeme zajistit alespoň částečný tok aktivit a financí našim speakerům a jiným reklamním freelancerům. Zároveň se snažíme díky kontinuálnímu provozu nabídnout řešení klientům, kteří se ocitají v těžké situaci,“ komentuje dále Tomáš Zapletal. 

KNOWLIMITS Group je česká nezávislá komunikační skupina, která pod sebe sdružuje jednotlivé specializované divize. Mediální agentury KNOWMEDIA a FUNKY MEDIA zajišťují mediální plánování a nákup mediálního prostoru v televizi, tisku, rádiu, OOH a na internetu. Působí v regionu CEE – Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko. Divize KNOWCOMM poskytuje kompletní řešení v oblasti marketingu, PR a produkce. Součástí skupiny je také divize KNOWDIGITAL, která se zabývá kompletním on-line marketingem, divize KNOWWORKS, která zastřešuje kreativní a grafické studio, a divize KNOWINSTORE, která řeší reklamu v místě prodeje.

Pro KNOWLIMITS Group pracuje cca 80 zkušených konzultantů. Mezi významné klienty patří kromě největšího českého e-shopu Alza.cz také Bambule, Sparkys, EPline, Maspex, ČKP/ČAP, Centrum Chodov, Walmark, KiK, Alimpex, NN, Allianz, Hannah, Harley-Davidson, Centropen, ASKO-NÁBYTEK, Laufen CZ, Rolls-Royce, The Candy Plus Sweet Factory, Slavia pojišťovna, Tescoma nebo Simply You Pharmaceuticals. 

www.knowlimits.cz