Francouzská pekařství PAUL se otevírají, pauzu využila značka k zavedení novinek i rozšíření e-shopu

Po nucené pauze se obnovil provoz poboček i pekárny

Francouzské pekařství PAUL, po nucené pauze způsobené mimořádnými opatřeními kvůli epidemii COVID-19, připravuje postupné otevírání svých poboček. „Jako první jsme otevřeli minulý týden výdejní okénka na pobočkách I.P. Pavlova, Václavské náměstí, Dejvice a Broadway. V pondělí pak 11.5. otevřeme většinu zbývajících poboček v centru Prahy. Všechny čtyři pobočky na letišti Václava Havla prozatím necháváme zavřené a využíváme čas k drobným úpravám,“ vysvětluje Filip Kubernat, ředitel pekařství PAUL v ČR a pokračuje, „Prioritou je samozřejmě zdraví našich zákazníků i zaměstnanců, proto dbáme na zvýšená hygienická opatření i organizaci prodeje. Samozřejmostí jsou ochranné pomůcky, bezpečný odstup, pravidelná desinfekce. Upřednostňujeme bezkontaktní platby.“ Několikrát denně se peče čerstvý chléb a bagety, připravují se sendviče, zákusky a zákazníci nepřijdou ani o své oblíbené croissanty či makronky.

PAUL pokračuje v modernizaci poboček

Doby, kdy nebyl možný provoz, využila společnost mimo jiné k renovaci jedné z nejnavštěvovanějších poboček u Anděla. „Přestavbou pobočky na Andělu pokračujeme v modernizaci, se kterou jsme začali loni v nákupním centru Westfield Chodov. Zaznamenali jsme velmi pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků, také proto plánujeme v přestavbách pokračovat. Pobočky jsou v neoindustriálním stylu, který působí uvolněněji a více svěže. Pobočka s přestavbou dostává úplně jinou zákaznickou dynamiku. Je to nové, neotřelé, ale stále je to PAUL se 130letou tradicí,“ 

Novým partnerem se stal Wolt

Stejně jako většina gastro provozů po celé republice, také PAUL posílil svůj e-shop. Nově se PAUL spojil se službou Wolt a spolupráci podpořil i mimořádnou nabídkou. Každý nový uživatel nyní získá voucher na nákup v pekařství PAUL v hodnotě 150 Kč.  „Wolt jsme si zvolili proto, že je nám blízká jejich firemní kultura a na tuto aplikaci jsme měli i pozitivní doporučení přímo od našich zákazníků. Právě jejich zkušenosti jsou pro nás velmi cenné,“ upozorňuje Filip Kubernat. Nejčastěji si zákazníci prostřednictvím Woltu objednávají z bohatého sortimentu francouzských zákusků a k tomu různé druhy kávy. Nabídku e-shopu komunikuje firma prostřednictvím sociálních sítí a také ostatních konceptů Lagardére Travel Retail, především Relay a Costa Coffee. 

Makronky bodují i v e-shopu

Sortiment na e-shopu byl upraven dle možností přípravy a potřeb zákazníků. Zatímco dříve byly mezi zákazníky především firmy, objednávající catering na porady a podobně, nyní cílí pekařství PAUL více na B2C segment. Pozvolna roste poptávka a počet zákazníků e-shopu, za uplynulý měsíc se jedná přibližně o 10%. „Zpřístupnili jsme PAUL eshop našim věrným zákazníkům. Takže již neslouží pouze na zajištění stylového pohoštění na firemní porady, ale roste nám počet soukromých objednávek obědů, odpoledních dezertů s kávou, francouzského pečiva. Pro mě překvapivé bylo, že zhruba třetina objednávek obsahovala nějaké balení makronek a některé objednávky pouze makronky. Jako znalec našich produktů to ale chápu, naše makronky z mandlové mouky jsou těžce návykové,“ usmívá se Filip Kubernat. 

„Jsem velmi rád, že jsme konečně mohli vyjít vstříc přáním našich zákazníků, kteří pekařství PAUL vyjadřují podporu na sociálních sítích a začít obnovovat provoz. Za podporu zákazníkům i fanouškům děkujeme a velmi si jí vážíme,“ zdůrazňuje pan Kubernat a doplňuje, že brzy se mohou zákazníci těšit nejen na novinky v sortimentu.

e-shop: 

shop.paul-cz.com   

www.paul-cz.com