Alza nově prodává zážitky a hudební nástroje

Praha, 26. 5. 2020 – Tandemový seskok, škola smyku, kurzy vaření nebo krmení dravých šelem – to je jen pár tipů ze seznamu novinek, které lze nyní pořídit na Alza.cz. Největší český e-shop stále pokračuje v rozšiřování sortimentu a prostřednictvím partnerského prodeje začal vůbec poprvé nabízet i zážitky. Další segmenty budou postupně přibývat. Zájem o prodej formou tzv. dropshipmentu totiž na Alze od vypuknutí koronakrize roste o stovky procent. Jen v uplynulých týdnech se zapojily desítky nových dodavatelů s tisíci produkty, mezi nimi např. i kytary.

Historicky první ucelená nabídka zážitků je na Alze dostupná v sekci dárkové poukazy, kde mohli zákazníci dosud zakoupit např. šeky na nákup v e-shopu. Nyní mezi nimi přibyla i stovka voucherů na rozmanité kurzy a aktivity – od gurmánských po adrenalinové – a výběr se bude nadále rozšiřovat. 

„Zážitky jsou jedním z příkladů spolupráce v rámci dropshipmentu, tedy partnerského prodeje, kdy vše kolem objednávky zajistí Alza a na partnerovi je pouze expedice a dodání zboží zákazníkům. Na této kategorii spolupracujeme s firmou Allegria, která je v Česku zavedeným zprostředkovatelem zážitků všeho druhu,“ vysvětluje obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. Ať už si zákazník vybere jízdu ve sportovním voze, 5chodové menu v luxusní restauraci, střelbu či relaxační masáž, stačí zážitek vložit do košíku a zaplatit jako běžné zboží. Poukaz mu pak dorazí v hezkém dárkovém balení s možností věnování rovnou do schránky. V dohledné době budou vouchery dostupné i online k vytištění. 

Alza již v oblasti dropshipmentu úspěšně spolupracuje s desítkami firem a během pandemie COVID-19 nabídla pomoc také dodavatelům a e-shopům, které zasáhlo uzavření kamenných provozoven nebo výpadek příjmů. Zájem předčil očekávání – ve srovnání s dobou před krizí roste nyní počet žadatelů o partnerský prodej o stovky procent. Nejvíce se hlásí firmy ze segmentu hračky, hobby a auto-moto. Díky výraznému zrychlení zalistovacího procesu, kdy napojení do programu trvá nově jen cca 3-4 dny, se daří do virtuálního tržiště Alzy přidávat až desítky nových firem týdně, od velkých dodavatelů po malé rodinné podniky. 

Díky tomu se v sortimentu největšího českého e-shopu nyní objevují i dosud nevídané kategorie. Kromě zážitků jsou to např. i hudební nástroje – konkrétně akustické i elektrické kytary od značky Aria – a již brzy přibydou i další nové prodejní segmenty. 

Více o prodeji zážitků zde: https://www.alza.cz/media/darkove-poukazy/18877077.htm 

Více o Alza Dropshipmentu zde: https://www.alza.cz/dropshipment 

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2019, ve kterém Alza utržila 29,3 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (samoobslužné Prodejny budoucnosti, vlastní doprava AlzaExpres, platba a prodej BTC a LTC, online prodej elektromobilů a solárních elektráren, testování znovupoužitelných REPETEBOXŮ, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, AlzaNEO, výuka na VŠE, privátní značky  AlzaPower a AlzaEco, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti nonstop výdejních AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium. Za své úspěchy získala řadu ocenění – např. Nejdůvěryhodnější značka, Křišťálová Lupa, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 80 neziskových organizací a spustila unikátní CSR platformy Alza Pelíšek a Souhvězdí pomoci. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.