T-Mobile Czech Republic, Slovak Telekom a Digi Slovakia rozšiřují své dlouholeté partnerství s Discovery Inc.

Kromě prémiového obsahu si díky nové dohodě mohou zákazníci operátorů už od června vychutnat speciální vzdělávací obsah dostupný jako video na vyžádání (VOD) nebo Eurosport 4K, který bude spuštěn v budoucnu.

Praha, 1. června 2020 – T-Mobile Czech Republic, Slovak Telekom a Digi Slovakia navázali strategické partnerství se společností Discovery, díky němuž operátoři nabídnou divákům vedle prémiového obsahu dostupného na kanálech Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC, Travel Channel, Animal Planet, Fine Living, Investigation Discovery, Discovery Science a Discovery Turbo Extra také speciální vzdělávací obsah v podobě služby VOD nebo Eurosport 4K. 

Zákazníkům tak neuniknou jejich oblíbené sportovní soutěže, jako jsou všechny čtyři tenisové Grand Slamy, ATP turnaje, největší cyklistické závody roku včetně Tour de France nebo Olympiády. Tento prémiový sportovní obsah bude navíc v budoucnu dostupný v ještě atraktivnější a působivější UHD kvalitě. Diváci si mohou současně vychutnat oblíbené pořady zachycující skutečný svět, jako jsou Zlatá horečka (Golden Rush, DC), Zničená minulost (Blowing Up History, DC), NASA & SpaceX: Cesta do budoucnosti (NASA & SpaceX: Journey to the Future, DC), Dr. Pimple Popper (TLC), 90denní snoubenci (90 Day Fiancé, TLC), Jak si vybrat správné šaty (Say Yes to the Dress, TLC) nebo Bizarní jídla s Andrewem Zimmernem (Bizarre Foods with Andrew Zimmern, Travel Channel). Vzdělávací pořady budou dostupné od června jako video na vyžádání (VOD) a nabídnou divákům podívanou, která pobaví a zaujme celou rodinu.

Lucie Bayer, Senior Manager, Distribution & Business Development Discovery CEEMCA, uvedla: „Z našeho rozšířeného partnerství s T Mobile Czech Republic, Slovak Telekom a Digi Slovakia jsme opravdu nadšeni. Nacházíme se v situaci, kdy lidé mnohem více než dříve potřebují kvalitní obsah, a my se radujeme z množství populárních pořadů a významných sportovních událostí, které se znovu vrátí na obrazovky. Náš široký vzdělávací obsah nově dostupný na vyžádání uspokojí každou zvídavou mysl, ať už jde o fanoušky známých tváří z pořadů MythBusters (Bořiči mýtů) nebo Irwinovi, o nadšence do stavitelství, vědy nebo dětských kuchařských soutěží nebo diváky zajímající se o první přistání na Měsíci. Díky budoucímu zprovoznění kanálu Eurosport 4K na českém a slovenském trhu dokážeme uspokojit diváckou poptávku po prémiovém obsahu v té nejlepší kvalitě. Naše rozšířené partnerství se společnostmi T-Mobile, Slovak Telekom a Digi Slovakia jsou jasným důkazem kvality, kterou našim divákům přinášíme. Zároveň je to velký krok pro náš lokální rozvoj a myslím si, že naše fanoušky v České a Slovenské republice čeká ještě spousta dalších skvělých novinek.“

Andrej Miklánek, vedoucí televizního obsahu a rozvoje TV služeb ve společnostech Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic, uvedl: „Máme radost, že jako přední poskytovatel multimédiálního obsahu na Slovensku a nejrychleji rostoucí hráč na poli TV služeb v České republice můžeme svým zákazníkům nabídnout možnost sledovat širokou paletu exkluzivních a originálních pořadů z oblasti dokumentaristiky, životního stylu, filmů a samozřejmě bohatý sportovní obsah na Eurosport kanálech. Těšíme se na další spolupráci, včetně nového vzdělávacího obsahu Video on Demand a Eurosport 4K.“

O společnosti T-Mobile Czech Republic

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, je s téměř 6,3 miliony mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení či partnerská řešení nejen pro firmy, ale i instituce a individuální zákazníky. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti, což prokazuje i srovnávací měření kvality sítí umlaut (dříve P3), v němž T-Mobile již potřetí získal ocenění Best-in-Test.

T-Mobile Czech Republic klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře),   
www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů).

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Eurosport Player a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.