Česká značka Pietro Filipi nově na Footshopu

Česká oděvní společnost Pietro Filipi začala prodávat v multibrandovém obchodu Footshop.cz. Domluvili se na tom majitel Pietro Filipi Michal Mička a zakladatel Footshopu Peter Hajduček. Značka chce především přilákat mladší zákazníky, být viditelná různými způsoby a propojovat zajímavé české brandy.

Na Footshopu lze nyní najít několik vybraných kousků oblečení, které mají upoutat pozornost mladšího publika a přiblížit mu filozofii a směr značky. Dalším cílem je propojení zajímavých českých brandů. Pietro Filipi chce v expanzi do multibrandových obchodů i nadále pokračovat.

“Spolupráci jsme navázali zejména proto, abychom oslovili mladší cílovou skupinu a posilovali naši pozici v online prostředí,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi. “Zároveň reflektujeme nutnost být viditelní na více místech a různým způsobem, to se jeví jako dlouhodobý trend.”

“Rozšiřování sortimentu je pro nás prioritou. Tím spíš, když jde o exkluzivní české značky. Vzali jsme Pietro Filipi šaty, oblékli je na naši modelku, k tomu stylové sneakers a hned je z toho zajímavé spojení,” říká Peter Hajduček, zakladatel Footshop.cz.

Pietro Filipi přišlo za dobu koronakrize odhadem o více než 100 milionů korun v tržbách. Silným kanálem však zůstal online, kde se obrat zvýšil o více než 100 %. Expanze do multibrandového obchodu se silným onlinem tak dává jasný smysl.