Zalando startuje svůj nový ambasadorský program v České republice

Berlín, 11. června 2020 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, představuje nový ambasadorský program v České republice. Široká skupina lokálních osobností, jakými jsou například módní redaktorka Monika Marešová nebo TikToker Luboš Kulíšek, reprezentují hodnoty značky Zalando stejně jako různorodost jejích zákazníků. Spolupráce Zalanda s novou skupinou ambasadorů bude probíhat během následujících šesti měsíců na různých sociálních platformách – Instagramu, TikToku i YouTube s cílem dále lokalizovat obsah Zalanda českému publiku.

Zalando SE
Produced for Zalando SE AW19 Season Start campaign. Usage allowed until 14.01.2020, Europe, all media.

První ambasadorský program Zalanda v České republice proběhl už minulý rok společně se skupinou osobností z řad youtuberů, mimo jiné s Nikolou Čechovou, Behou Nguyen, Annou Šulcovou, Adamem Machem a Martinem Carevem. V roce 2020 společnost navazuje na své předchozí spolupráce a tento program dále rozšiřuje s cílem oslovit co nejširší skupinu zákazníků. Letos Zalando reprezentuje módní redaktorka Monika Marešová, módní návrhářka Vanda Janda nebo influencerka Tereza Hodanová, dále také zpěvačka Zea, rapper Paulie Garand, youtuber Karel Kovář a další.

„Jako přední evropská platforma pro módu a životní styl se snažíme naše české zákazníky inspirovat a zaujmout, zvlášť v těchto nelehkých dobách. Chceme je podporovat v jejich rozhodnutích a být pro ně prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion. Protože neustále hledáme způsoby, jak lokalizovat naši nabídku, rozhodli jsme se letos spolupracovat s velmi rozmanitou skupinu známých osobností z různých prostředí a s rozličnými zájmy, která skvěle reprezentuje hodnoty Zalanda,” říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku. 

První aktivity společné spolupráce souvisí s globální výzvou #StyleDayFriday, ve které jsou uživatelé sociálních sítí vyzváni ke sdílení jejich nejzajímavějšího outfitu k tématu daného týdne. Více než 50 influencerů v různých zemích včetně zaměstnanců Zalanda se každý týden projektu účastní a inspirují své komunity prostřednictvím vlastního obsahu, Q&As, live streamu a stories. 

Výstupy dlouhodobé ambasadorské spolupráce budou využívány také na Zalando kanálech včetně webu, Get the Look, newsletterů nebo sociálních médií. 

Spolupracující ambasadoři: 

Monika Marešová – https://www.instagram.com/monikamaresova/

Tereza Hodanová – https://www.instagram.com/terihodanova/

Nikola Čechová – https://www.instagram.com/shopaholicnicol/

Karel Kovář – https://www.instagram.com/kovy_gameballcz/

Anna Šulcová – https://www.instagram.com/anasulcova/

Beha Nguyen – https://www.instagram.com/beha_nguyen/

Vanda Janda – https://www.instagram.com/vandajanda/

Luboš Kulíšek – https://www.instagram.com/luboskulisek/

Adam Mach – https://www.instagram.com/adammachyt/

Naty Hrychová – https://www.instagram.com/naty_hrychova/

Ela Yababy – https://www.instagram.com/ela_yababy/

Zea – https://www.instagram.com/this.is.zea/

Paulie Garand – https://www.instagram.com/pauliegarand/

Natálie Bagárová – https://www.instagram.com/natalii_bb/

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 32 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.