Adform: 8 tipů pro efektivní digitální reklamu v současné době

Společnost Adform, jedna z vedoucích globálních technologických společností pro strategické řízení digitálních reklamních kampaní, připravila přehled osmi tipů, jejichž dodržování firmám v současné době pomůže s efektivní digitální komunikací s jejich zákazníky. 

2020-02-19 11_50_07-Home - Adform

1/ Zůstaňte ve spojení se zákazníky

Zákazníci by měli mít  pocit, že se o ně zajímáte a pravidelně je informujete i v nynější době. Jednou z možností efektivní komunikace je využití geo-targetingu, kdy můžete ujistit své zákazníky z určité oblasti, že vaše firma je připravena nadále nabízet své služby. Zákazníci také chtějí být informováni například o aktuálních slevových akcích, speciálních nabídkách nebo skladových zásobách v jednotlivých pobočkách.

2/ Adaptujte se

Firmy často v současné chvíli přistupují k omezování inzertních rozpočtů a rovněž také v menší míře využívají personalizaci. Vaše firma by měla být schopna rychle se adaptovat v oblasti tvorby kreativy a měla by také dokázat flexibilně upravit svou komunikaci na základě toho, co se aktuálně odehrává v ekonomice a společnosti.

3/ Vaše komunikace musí zůstat relevantní

Nezapomínejte na to, že vaše komunikace musí i v tomto období zůstávat pro zákazníky co nejrelevantnější. Relevantní komunikace znamená, že firmy budou mít pochopení pro aktuální dobu a potřeby svých zákazníků. Zatímco v běžné době mají lidé v reklamě  pochopení pro vtipy, nyní je stále ještě dobré být v tomto ohledu obezřetný.

4/ Zdůrazněte hodnoty, na kterých je postaven váš brand

Nejsilnější značky jsou ty, které dlouhodobě zůstávají loajální svým hodnotám. Zařaďte se k nim také vy a zdůrazňujte ve své komunikaci atributy, které jsou pro vaši značku nejdůležitější. Pomocí dat a dynamických reklam můžete vhodně přizpůsobit svou komunikaci a zdůrazňovat hodnoty, které vaši zákazníci nejvíce oceňují.

5/ Maximalizujte dosah

Snažte se, aby vaše kampaň oslovila ještě více zákazníků se stejným nebo dokonce nižším rozpočtem.Vhodným nástrojem pro to může být využívání cílení na uživatele a nikoliv na prohlížeče nebo zařízení. Více než dříve je nyní také důležité správné nastavení frekvence kampaní.

6/ Nezapomínejte na brand safety

Vaše reklama by více než kdy dříve měla být zobrazována pouze v kontextu, který nemůže značku nijak poškodit. Snažte se spojovat s pozitivními událostmi, které následně posílí kladné vnímání vaší značky.

7/ Analyzujte náklady kampaní

Vyvažujte poměr rozpočtů kampaní na stolních počítačích a mobilních zařízeních podle aktuálního cenového vývoje a chování vašich zákazníků. Investujte do těch kanálů, v jejichž společnosti lidé aktuálně tráví nejvíce času. Ve svých digitálních kampaních využívejte pokročilé algoritmy a doplňte své kampaně o nástroje, které jsou k dispozici zdarma nebo za odpovídající cenu. 

8/ Uvažujte ve středně- až dlouhodobém horizontu

Společnost a ekonomika se začínají postupně vracet k normálu. Komunikace značek se tak musí pružně přizpůsobovat změněným poměrům. Mějte však jasnou strategii komunikace a držte se jí. Buďte připraveni na budoucí výzvy.

O společnosti Adform

Adform je jednou z vedoucích globálních technologických společností pro strategické řízení digitálních reklamních kampaní s 18 letou zkušeností v oboru.

Za podpory vlastní umělé inteligence nazvané Odin umožňuje nezávislou realizaci placených digitálních kampaní jak v tradičních, tak i nových kanálech, mezi které patří online displejová reklama, video, audio, připojené televize a digital out of home. S řešením Integrated Advertising Platform (IAP), které staví na pokročilém měření výsledků, jejich vyhodnocování a analytických nástrojích, pomáhá Adform inzerentům a agenturám maximalizovat dopad jejich reklamních kampaní. IAP rovněž umožňuje aktivaci, optimalizaci dynamických kreativ a řízení kampaní současně na více zařízeních. Adform má sídlo v dánské Kodani a další zastoupení v 26 kancelářích po celém světě. Více informací se dozvíte na https://site.adform.com/.

Kontakt pro novináře:

Rubikon PR

Jan Novosad

Mobil: 606 057 539

E-mail: jan.novosad@rubikonpr.cz