Produkty Kauflandu bodují: získaly čtyři ocenění ve Volbě spotřebitelů 2020

Smetanové jogurty, podmáslí a kefírová mléka privátní značky Kauflandu K-Jarmark, řada uzených mas z vlastního masozávodu v Modleticích u Prahy a ekologický nEKOnečný sáček byly oceněny jako Nejlepší novinky Volby spotřebitelů 2020. Tento marketingový program zákaznických preferencí monitoruje a oceňuje inovativní produkty nebo celé produktové řady na českém rychloobrátkovém trhu. „Produkty našich privátních značek splňují ty nejvyšší standardy kvality a čerstvosti, navíc jsou za skvělé ceny. Těší nás ocenění přímo od spotřebitelů,“ uvádí tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

V kategorii „Jogurty“ byla jako nejlepší novinka zvolena řada smetanových jogurtů K-Jarmark. Obsahují 10 % tuku, na výběr je z několika oblíbených příchutí, čokoláda, stracciatella, jahoda, višeň nebo lískový oříšek, a nabízena jsou ve 150 a v případě bílého jogurtu i v 500gramovém a kilovém balení. Mezi „Mléčnými produkty“ zvítězila řada sedmi druhů Podmáslí a Kefírových mlék K-Jarmark, bez příchuti i ochucených. Značku K-Jarmark uvedl Kaufland na trh na podzim loňského roku a nyní již zahrnuje přes 120 produktů od českých výrobců, například uzeniny, pečivo a také další mléčné výrobky. 

Oceněná uzená masa vyrábí Kaufland ve svém vlastním masozávodě v Modleticích u Prahy. Celý proces výroby tak má pod kontrolou – od pečlivého výběru masa od prověřených dodavatelů  až po distribuci do jednotlivých prodejen. Díky tomu jsou všechny výrobky zárukou čerstvosti a nejvyšší kvality. V Modleticích připravují různé druhy čerstvého hovězího a vepřového masa, mletá masa, čerstvé grilovací klobásy nebo právě vítězná uzená masa. Nejlepší novinkou 2020 se stala celá řada 12 druhů uzených mas od Uzené krkovice přes Pražskou uzenou kýtu po Uzený vepřový ocásek. Produkty obsahují minimálně 90 % masa, jsou vyrobeny podle Českých cechovních norem a uzeny na bukových štěpkách.

V nové kategorii Volby spotřebitelů „Ekologické obaly“ zvítězil tzv. nEKOnečný sáček. Ten se těší velkému zájmu i mezi zákazníky Kauflandu v úseku ovoce a zeleniny, kde je nabízen jako alternativa k mikrotenovým sáčkům. Opakovaně použitelný sáček je v horní části opatřen látkovým štítkem pro nalepení etikety z váhy a dá se prát. „NEKOnečný sáček je naším dalším příspěvkem k udržitelnosti, která je pro nás prioritou. Do roku 2025 jsme se zavázali snížit spotřebu plastů minimálně o 20 %, upřesňuje Maierl.

Marketingový program Volba spotřebitelů, který realizuje společnost ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., podporuje a oceňuje rychloobrátkové výrobky inovované či nově uvedené na český trh. Do letošního 20. ročníku bylo přihlášeno 160 výrobků od menších domácích firem i velkých mezinárodních společností. Vítězné produkty vzešly z komplexního průzkumu, který byl realizován na reprezentativním vzorku 4000 respondentů z řad konzumentů výzkumnou společností Nielsen. Vzhledem k epidemii koronaviru proběhlo vyhlášení vítězných novinek 11. června netradičně pouze on-line formou.

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 134 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.