iDNES.cz dnes spouští seriál Inspirativní ženy. Nabídne příběhy Češek, které se nebály prosadit.

V novém seriálu Inspirativní ženy zpravodajský portál iDNES.cz představí silné ženské osobnosti napříč obory. Ženy pevné v názorech, cílevědomé, které jsou vidět a slyšet ve veřejném prostoru nebo se dokázaly prosadit bez větší mediální pozornosti. Najít je můžeme na Ústavním soudu, ve strukturách státních zastupitelství, dohlíží na jadernou bezpečnost, starají se o veřejné zdraví, rozdávají vzdělání a/nebo řídí nekompromisní svět byznysu. V otevřených rozhovorech se iDNES.cz bude inspirativních Češek ptát na témata, která mohou rozhodovat o úspěchu – ať už je to píle, platové podmínky, rodina, ale i diskriminace, sexuální obtěžování, stejně tak jako férovost a rovnost.

„Téma je to poněkud třaskavé, vyvolávající vášnivé diskuse. Inspirativní ženy to nemají lehké. Lidé je buď milují, nebo nenávidí. Ale téměř bez výjimky je respektují. Jak toho dosáhly, co si myslí a co bylo inspirací jim, o tom je nový seriál, který čtenářům iDNES.cz nabízíme,“ shrnula šéfredaktorka portálu iDNES.cz Naděžda Petrová.

Seriál Inspirativní ženy zahájí rozhovory s vrchní státní zástupkyní  Lenkou Bradáčovou a režisérkou Helenou Třeštíkovou.

Více informací o novém seriálu najdete na www.iDNES.cz/inspirativnizeny

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.