„To, že O2 TV přináší divákům unikátní obsah v podobě sportovních utkání, která nikdo jiný nevysílá, je už známá věc. V aktuální kampani chceme zákazníkům předvést i další funkce naší televize, které diváci s oblibou využívají,“ vysvětluje David Daneš, marketingový ředitel O2. V televizních spotech i dalších reklamních formátech chce O2 ukázat možnost třídění televizního obsahu podle žánrů i podle hodnocení IMDB. „Diváci si mohou jednoduše zvolit ten nejlepší pořad z každé žánrové kategorie, a to za období uplynulých 7 dní, kdy se lze vracet v čase,“ dodává Daneš s tím, že pro nové i stávající zákazníky operátor připravil možnost vyzkoušet si vyšší tarif O2 TV na dva měsíce za cenu nižšího.
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách i nestandardní formáty – např. papírové tašky pro zákazníky nebo speciální advertorialy v televizních magazínech. V televizi budou vysílány 30s a 15s spoty na všech kanálech Prima Group.
Některý z tarifů služby O2 TV, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, využívalo na konci března 2020 celkem 459 tisíc zákazníků. O2 TV se tak řadí mezi nejsledovanější digitální televize v Česku, což dokládá i výzkum společnosti Median za rok 2019.
Kreativní koncept: Oliver Agency
Creative leader, copywriter: Jan Štěrbák
Art Direction: Ondřej Křišťan
Režie: Dano Dekan
3D designer, VFX: Ivan Uličný
Postprodukce: Alien studio s.r.o. Bratislava
Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková
Produkce: Michaela Pechmanová