Huawei v Šanghaji otevírá svůj celosvětově největší showroom

Společnost Huawei  v Šanghaji slavnostně otevřela svůj největší showroom. Nachází se v budově Nanjing, která je pulzujícím komerčním bodem s více než 5 000 m² obchodních prostorů. Budovu postavil britský realitní magnát Silas Aaron Hardoon v roce 1935 ve stylu art deco. Ohleduplná a důsledná renovace za použití nejnovějších materiálů a designových prvků budově vdechla nový život a stalo se z ní centrum, ve kterém mohou místní trávit čas nejen zábavou, ale i učením se a sdílením.


„Společnosti Huawei si vždy vážila svých zákazníků. Nechceme udržovat jen vztah prodávajícího s kupujícím, ale chceme rozvíjet mnohem užší vazby. Náš vlajkový showroom je místem, kde se mohou zákazníci setkávat s vývojáři,” řekl CEO Huawei Consumer Business Group Richard Yu. „Společnost Huawei na tomto místě také připravila ukázku Seamless AI Life Zone (obytného prostoru s umělou inteligencí), kde se zákazníci mohou seznámit s prvky umělé inteligence, které si díky všudy přítomnému internetovému připojení hledají cestu do našich životů.”

Stoletá budova v moderní podobě

Šanghajská historická budova byla dříve sídlem oblíbené textilní společnosti Laou Kai Fook & Co a během svého téměř stoletého života si prošla lepšími i horšími časy. Ve své nejnovější podobě se pak stala srdcem Huawei v Šanghaji. Společnost Huawei se při citlivé rekonstrukci pokusila zachovat nejen původní vzhled budovy, ale v co nejširším rozsahu také její funkci. Tato kulturní a historická památka je nyní otevřena nové generaci zákazníků.

Venkovní fasáda s cihlovými prvky, dekorativními vzory a venkovním osvětlením byla zcela zachována a při obnově se používal moderní keramický nátěr. Moderní prvky zastupují LED obrazovky a nové světelné prvky, díky kterým budova vynikne i v noci. Bylo zachováno také původní členění prostoru a všechny sloupy a přepažení byly zesíleny teracem, které našlo své využití i na podlahách, kde zvýraznilo historický vzhled budovy.

„V Huawei jsme intenzivně komunikovali s šanghajským památkovým úřadem, abychom co nejvěrněji zachovali vzhled a původní dojem. Tím vznikl úžasný prostor, ve kterém mohou nejen místní trávit čas zábavou, ale i učením a sdílením,” řekl CMO Huawei Business Group Herman Zhu.

Produktová zóna v přízemí vlajkového showroomu s velkými prosklenými plochami, které přináší do interiéru maximum denního světla což přispívá nejen k nižší spotřebě energie, ale také k optickému spojení interiéru s exteriérem

V dalším patře se pak nachází zóna Huawei Seamless AI Life (obytného prostoru s umělou inteligencí), která je lemována různými prvky art deco. Výdechy klimatizace jsou vyzdobené zvlněnými vzory, které vkusně doplňují měděná svítidla. Architekti a designéři tak našli vynikající způsob jak ukrýt klimatizaci a panely elektroinstalace. 

Obytný prostor s AI

Vlajkový showroom na East Nanjing Road předvádí všem návštěvníkům jak snadno se může umělá inteligence prolínat celým jejich životem. 

⹂Technologie AI a 5G otevírají nové nepopsatelné možnosti. Chceme našim návštěvníkům našeho showroomu ukázat, jak pohodlný už brzy bude život s umělou inteligencí,” dodal Herman Zhu.

První patro představuje návštěvníkům celé portfolio produktů. Na stolcích a ve výkladních skříních jsou umístěny všechny produkty podle dvanácti různých způsobů použití. Zákazníci si mohou produkty vyzkoušet a koupit.

Další patro pak předvádí různé možnosti využití chytré elektroniky: Chytrá domácnost, Mobilní kancelář, Fitness a zdraví, Snadné cestování a Zábava. Zákazníci si tu mohou vyzkoušet chytré funkce jako přepínání do domácího režimu jedním kliknutím, práce na více obrazovkách, aktualizace sportovních výsledků v reálném čase, MeeTime nebo chytré cestování – to vše jen díky technologickému a vědeckému pokroku.

Centrum pro lidi s podobnými zájmy

Vlajkový showroom nabízí mnoho veřejných prostranství. Mezi ně patří například atrium se širokými schodišti, která spojují různá patra a se stropními svítidly, které nahrazuje sluneční světlo. Zákazníci si mohou u schodiště sednout a odpočívat nebo se s přáteli projit a prozkoumávat prostory budovy Nanjing.

V komunitním centru Huawei budou probíhat rozhovory. Zaměstnanci vlajkového obchodu a video týmu Huawei sem při příležitosti slavnostního otevření pozvali také známého čínského režiséra Wanga Xiaoshuaie, aby se podělil o své historky z natáčení. Ekosystémová chodba ve druhém podlaží je zároveň i zónou, kde se prezentují ekosystémoví partneři a uklidňující zelený prostor, který shlíží na ruch pod sebou. Používá se jako výstavní prostor pro filmy, obrazy a další typy vizuálního umění.

Na oslavu slavnostního otevření proběhla ve třetím patře výstava s názvem Jasnovidné rčení. Snímky známého fotografického studia Wangkai Photograph ze Šanghaje budou vystaveny společně s příspěvky místních fotografů a demonstrují krásu promenády Bund a také pohnutou historii East Nanjing Road.

Ve vlajkovém showroomu budou každý den probíhat bezplatné přednášky, každý týden více než 60, na témata jako je produkce videa, programování, fitness a hudba. Každý měsíc se tvůrci a techničtí odborníci z celého světa za doprovodu místních umělců sejdou v ateliérech, na společných schůzkách a na diskuzích s vývojáři. Huawei vytváří komunitu otevřené diskuze, do které se může zapojit kdokoliv.

Showroom je naplněn všemi produkty pro koncové zákazníky a je jim k dispozici i 220 konzultantů, kteří se v obchodě sešli z různých konců světa a každý přináší vlastní zkušenosti a pohled na věc například ze sportu, hudby, tance nebo vlogů. Ti se o své zážitky podělí se zákazníky a kromě toho navrhnou nové produkty pro zákazníky a technickou podporu. Poskytují své služby v deseti jazycích včetně šanghajského dialektu.

Herman Zhu řekl: „Vlajkový showroom v ulici East Nanjing Road pomůže místní komunitě. Nejen tak, že spojuje zákazníky, vývojáře a místní umělce, ale také historii, umění, technologii a budoucnost. Je jedním z center, které chce Huawei vybudovat po celé Číně. Přijďte se podívat.”

Informace o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 32letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.