Komunikační platforma spolupracuje s humanitárními organizacemi, které se angažují v boji proti hladomoru, pro uživatele otevírá komunitu a uvádí samolepky
Praha, 4. srpna 2020 – Rakuten Viber, jedna z předních světových komunikačních aplikací, představuje kampaň na podporu humanitárních organizací bojující proti hladomoru ve světě, který v současné době dále prohlubuje pandemie COVID-19. Viber uvádí samolepky a komunitu, které se tomuto tématu věnují. Cílem je spojit uživatelé, zaměstnance a partnerské humanitární organizace jako je Mezinárodní červený kříž, Mezinárodní federace společnosti Červeného kříže a Červeného půlměsíce (IFRC), World Wide Fund (for Nature), WWF, UNICEF, U-report a Mezinárodní organizaci pro migraci.
Pandemie COVID-19 narušila chod téměř všech institucí a oborů. Platí to také pro zásobování potravinami, které je pro přežití životně důležité. Podle odhadů Organizace spojených národů (Světový potravinový program WFP) z letošního dubna, je na světě minimálně 265 milionů lidí, kteří se v roce 2020 dostanou na pokraj hladomoru. Toto číslo je minimálně dvakrát větší než bylo před rokem a Viber se proto hlásí k aktivitám, jejichž cílem je tento trend zvrátit.
Kromě komunity „Fight World Hunger Together“, která chce své členy vzdělávat, jsou součástí projektu také samolepky v angličtině a ruštině. Nová komunita je první iniciativou svého druhu a jejím cílem je informovat členy o tom, jak mohou změnit své návyky týkající se spotřeby jídla, nakupování, vaření, jak se mohou naučit méně plýtvat potravinami nebo jak mohou pomoci lidem, kteří trpí nedostatkem. Kromě toho je samozřejmě bude informovat o faktech týkajících se hladomoru ve světě. Obsah budou společně tvořit Viber a relevantní humanitární organizace, které mají na Viberu také své vlastní kanály. Lidé mohou přispět tím, že si stáhnou samolepky. Viber veškeré tyto příjmy věnuje relevantním humanitárním organizacím. Kromě toho dává Viber možnost těm, kteří nemohou přispět, aby projekt podpořili tím, že do nové komunity pozvou přátelé a rodinné příslušníky. Jakmile bude mít komunita 1 milion členů, věnuje Viber 10 000 dolarů humanitárním organizacím.
“Svět se mění rychleji než kdy dříve a COVID-19 dělá již tak zranitelné části světové populace ještě zranitelnějšími. Jedním z největších následků pandemie COVID-19 je nedostatek jídla a narůstající počet lidí zasažených hladomorem. A Viber nemůže jen tak nečinně přihlížet,” řekl Djamel Agaoua, CEO Rakuten Viber.
Nejnovější informace o aplikaci Viber jsou pro vás vždy připraveny v oficiální komunitě Viber Czech Republic. Zde se dozvíte novinky o nástrojích v naší aplikace a můžete se také zúčastnit zajímavých anket.
O platformě Rakuten Viber
V Rakuten Viber spojujeme lidi. Bez ohledu na to, kdo jsou nebo odkud jsou. Naše celosvětová uživatelská základna má přístup k řadě funkcí, jako jsou individuální rozhovory, videohovory, skupinové zasílání zpráv, novinky a diskuze se svými oblíbenými značkami a celebritami. Našim uživatelům zajišťujeme bezpečné a svobodné prostředí pro sdílení svých emocí.
Rakuten Viber je součástí Rakuten Inc., světového lídra v oblasti elektronického obchodu a finančních služeb. Jedná se o oficiální komunikační kanál týmu FC Barcelona a oficiálního partnera pro rychlé zasílání zpráv a volání týmu Golden State Warriors.
Připojte se k Viber ještě dnes a užijte si nejlepší komunikační zážitek na světě!
Zajímají vás další informace o Rakuten Viber? Naleznete je zde brand center