Alza začíná s prodejem vína a destilátů

Praha 5. 8. 2020 – Alza.cz přidává do nabídky další neobvyklý segment. Prostřednictvím partnerského prodeje s pohodlným doručením na adresu mohou ode dneška zákazníci na e-shopu nakoupit také nápoje. V první vlně jde o vína a destiláty, brzy však v sortimentu najdou také pivo a nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády nebo energetické nápoje. 

Milovníci vín mohou v první fázi vybírat z téměř 700 druhů tichých vín, šampaňského a sektů z Čech, Moravy i ze zahraničí (Francie, Chile, Španělsko, Nový Zéland atd.). V nabídce je celá řada odrůd, oblastí i vinařství v různých cenových hladinách. Spolu s tím firma zalistovala i bezmála 600 druhů destilátů – od prémiových rumů, přes pálenky až po vyzrálé whisky. Prodej všech alkoholických produktů podléhá na Alze přísné kontrole věku nakupujícího, a to jak na webu, tak i při převzetí zboží. 

„Nápoje jsou další z velkých kategorií, které můžeme zákazníkům nabídnout díky našemu partnerskému programu Alza Dropshipment. Máme radost, že se nám podařilo získat silné partnery v oblasti, jež má tradiční zakotvení spíše v retailu. Letošní jaro totiž ukázalo, že obliba online nákupů roste, a to i v dříve typicky „kamenných segmentech“. Díky této nové spolupráci budeme moci na zvýšenou poptávku reagovat a prostřednictvím virtuálního tržiště přinášet zákazníkům to, co opravdu chtějí,“ vysvětluje místopředseda představenstva Petr Bena s tím, že v těsném závěsu po alkoholických nápojích přijdou na řadu i nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády apod. 

Díky partnerskému prodeji je možné na Alze nakoupit už tisíce produktů od zavedených prodejců
i malých dodavatelů bez vlastního e-shopu, kteří tak využívají další možnost, jak oslovit nové zákazníky. Alza jim v tomto ohledu nabízí zázemí a infrastrukturu největšího online prodejce v České republice, zapojené obchody zajišťují jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Největší zájem je od firem ze segmentů hobby, auto-moto, hračky, domácí elektro nebo drogerie. 

„Noví dodavatelé a partneři přibývají i na základě spolupráce s platformou Shoptet, kde se mohou na náš systém velmi jednoduše napojit pomocí doplňku Alza Expando. I díky tomu tržby z této formy prodeje neustále rostou – za červenec to bylo v meziročním srovnání o více než 200 %,“ doplňuje Petr Bena. Firma podle něj plánuje dropshipment i nadále rozvíjet, u řady partnerů už spustila možnost doručení zboží na pobočku a pokračuje v napojování dalších zajímavých kategorií. 

Více zde: https://www.alza.cz/maxi/alkohol/18872276.htm 

O programu Alza Dropshipment: https://www.alza.cz/dropshipment