BILLA potvrzuje svoji expertiízu v nové image kampani. Když jde o jídlo, myslí na vše

Společnost BILLA spouští dlouhodobou strategickou kampaň, díky níž komunikuje svou širokou expertiízu v potravinářském oboru. Hlavními pilíři komunikace jsou kvalita a čerstvost nabízených potravin, jejich původ, široký výběr a v neposlední řadě vliv potravin na zdraví konzumentů. Kampaň čerpá z fakt o jídle ze spotřebitelských dat, výzkumů a studie ze zahraničí. 

Strategická kampaň společnosti BILLA stojí na 42 faktech o jídle. Při vytváření kreativního konceptu, jehož autorem je agentura McCann Prague, vycházeli tvůrci hned z několika relevantních zdrojů, jako např. údajů Českého statistického úřadu, kvantitativního výzkumu společnosti STEM/MARK a  americké studie Environmental Persuaders and the 200 Daily Food Decisions Cornellovyské univerzity. Z těchto výzkumů vyplývá i fakt, že lidé myslí na jídlo až 226krátx denně, ať už vědomě, či nevědomě. 

Fakta z těchto zdrojů BILLA propisuje do svého nového claimu „Když jde o jídlo, BILLA myslí na vše“. Představuje myšlenky svých zákazníků spojené s jídlem a dokazuje, že BILLA jako jeden z nejdůležitějších článků, který přímo ovlivňuje, co svým zákazníkům v regálech nabízí, nad jídlem přemýšlí stejně a ještě častěji. Kampaň pracuje s obecnými, ale mnohdy i překvapivými fakty a  detaily ze spotřebního chování zákazníků. BILLA je obohacuje i vlastním průzkumem. Nejde pouze o to, jaké jídlo mají zákazníci rádi a co je pro ně při nákupu důležité, ale také o to, kde, s kým a jak jej konzumují. 

„Kampaní chceme změnit přístup zákazníků ke kvalitním potravinám. Kvalita a čerstvost mají být pro každého samozřejmostí. BILLA je obchodní řetězec, který potravinám rozumí a je dostupný všem. Rozumí potřebám svých zákazníků, a proto zde naleznou široké portfolio produktů vhodných například prona speciální diety a intolerance. Má ve své nabídce velké procento vysoce kvalitních privátních značek, které dále rozvíjí a které se postupně blíží cíli dosáhnout 30% podílu do roku 2025,“ říká marketingová ředitelka Lucie Průšová.

Strategická kampaň se prolne do všech komunikačních kanálů. Postupně budou nasazovány nové televizní spoty, kampaň se dále propíše i do dalších médií, jako je digitál, tisk, billboardy, a  samozřejmě i do obchodů, kde zákazníci postupně zaznaemeanají nové vizuály a POS materiály. 

„Novou komunikací BILLA spouští dlouhodobou platformu, skrze niž bude nadále budovat a  potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. Díky námi provedenému výzkumu máme také mnohem více možností, jak našim zákazníkům nabízet to, co opravdu chtějí a co je pro ně při nákupu potravin důležité,“ zmiňuje Lucie Průšová. 

Video obsah kampaně včetně televizního spotu vytvořila režisérka Jasmiína Blaževič. Původem dokumentární filmařka, která je známá svou jasnou vizí a zapáleností pro věc, dala svým reklamně neobroušeným stylem komunikaci společnosti BILLA nový směr. Kampaň z dílny agentury McCann Prague vznikla s produkčním týmem Bistro Films. Vizuály nafotil Ondřej Košík.

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 237 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever. 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z  největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3  694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v  7  zemích střední a východní Evropy. 
Více informací na: http://www.billa.cz.