Mailkit spustil nový web. Všechny jeho jazykové mutace jsou dostupné pod jednou doménou

Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, spustila nový web, který je dostupný na www.mailkit.com.

Nový web se vyznačuje spojením všech jazykových mutací pod jednou doménou. Díky tomuto kroku se zlepší využití zpětných odkazů a zlepší se také pozice firmy ve vyhledávání. Důraz byl kladen na přehlednost, snadné používání a orientaci i rychlost načtení. Pro mobilní telefony je využito responzivního designu. 

Nový web využívá detekci jazykových preferencí návštěvníka. Po jeho vstupu na webovou stránku dojde k jeho automatickému přesměrování na preferovanou jazykovou mutaci – českou nebo anglickou verzi webu. V případě potřeby je možné jazyk snadno zvolit ručně.

Mailkit při přípravě nového webu využíval služeb agentury Sherpas, která navrhla celou jeho strukturu. Nový web zajistí efektivnější komunikaci jak se stávajícími, tak novými zákazníky, kteří hledají prémiovou SaaS platformu (software as a service) pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem

poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport,

společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování

úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.