Konektor Social spravuje sítě pro Johnnie Walker a Gordon’s Gin, Activě pomáhá s luxusními značkami

Konektor Social hlásí nové klienty. Pro obchod s kancelářskými potřebami Activa nově spravuje sociální sítě hned tří značek – Bibelot, Lamy a Parker. Agentura zároveň rozšířila úspěšnou spolupráci se společností Stock Plzeň-Božkov. Vedle dlouhodobé správy sociálních sítí pro Baileys se od listopadu bude znovu starat i o Johnnie Walker a Gordon’s Gin.

Konektor Social začal pro společnost Activa, která také na český trh dováží značky světově uznávaných výrobců, spravovat sociální sítě hned tří značek. Patří mezi ně luxusní psací potřeby, diáře, zápisníky a doplňky Bibelot, designové psací potřeby Lamy a tradiční značka prestižních psacích potřeb Parker.  

„Všechny tyto značky nabízí specifické produkty – luxusní i designové. Konektor Social nám proto pomáhá na Instagramu i Facebooku oslovit přesně ty uživatele, kteří podobné produkty dokážou ocenit a dělají jim radost, ať už v práci, ve škole nebo ve volném čase,“ říká ke spolupráci Karolína Hamzová z Activy. 

„Bibelot, Lamy i pera Parker jsou srdcovky, které si zaslouží péči a pozornost. Hodně se zaměřujeme na kvalitní fotoprodukci, kterou se ve finále rozhodl klient používat i pro další účely,“ popsala Barbora Stará z Konektor Social.  

Likér, whiskey i gin 

Agentura zároveň rozšířila svou spolupráci se společností Stock Plzeň – Božkov. K brandu Baileys, pro který agentura pracuje už několik let, se přidávají značky Johnnie Walker a Gordon’s Gin. 

„S výsledky Konektor Social na sociálních sítích Baileys jsme dlouhodobě spokojeni. Proto jsme se týmu rozhodli svěřit i další dvě mezinárodní značky, které v Česku distribuujeme. Věříme, že pod jejich vedením společně oslovíme s whisky Johnnie Walker a Gordon’s Gin širokou základnu spotřebitelů v ČR,“ řekl Ondřej Balvín z firmy Stock Plzeň – Božkov. 

O Konektor Place:

Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.