Letní soutěž značky Steilmann oslovila více než 500 000 uživatelů

16. září, Praha – Značka Steilmann je na českém trhu zavedeným prodejcem pánské módy, zaměřeným především na cílovou skupinu 45+. Vzhledem ke změně portfolia jejich značek, vznikla potřeba získat i zájem mladších zákazníků a též zákaznic. Agentura We are Signature pro značku Steilmann zrealizovala velkou letní soutěž na sociálních sítích o hodnotné a s ohledem na cílovou skupinu zvolené ceny, jež dosáhla velice zajímavých výsledků. Kampaň založená na interaktivitě zasáhla půl milionu uživatelů, měla milion a půl zobrazení a většinu oslovených tvořilo mladší publikum.  Kampaň na Facebooku, Instagramu a ve stories získala 25 000 interakcí.

Kvalitně zpracovaná kampaň dokáže přivést i mladší publikum, a to dokonce v letních měsících, tedy v čase dovolených.  Cílem značky Steilmann bylo oslovit mladší cílovou skupinu, celkově značku, posílit brand awareness, získat interakce a budovat komunitu fanoušků. Agentura We are Signature zvolila jako prostředek k jeho dosažení formát soutěže. „Soutěž je jedna z osvědčených forem aktivace komunity. Když je vhodně zaměřena a doplněna o atraktivní ceny, je úspěch téměř zaručen. Abychom docílili většího kontaktu s brandem, zvolili jsme jako jednu z podmínek soutěže nákup na libovolné kamenné prodejně,” vysvětluje spoluzakladatelka We are Signature Kristýna Szkanderová. Marketing a event manager značky Steilmann Kateřina Petránková k tomu dodává: Vzhledem k tomu, že podmínkou účasti v soutěži byl nákup na prodejně, jsme ani nedoufali v takový dosah a tolik účastníků, hlavně z řad mladší cílové skupiny.”

Zásadní pro úspěch byla volba interaktivních formátů, které baví mladší cílovou skupinu. “Vsadili jsme na CINEMATOGRAPH statickou fotku, kde se jeden prvek hýbe. Jelikož nejde o běžné video ani fotku, upoutá pozornost,” prozrazuje druhá ze zakladatelek We are Signature Tereza Fišer. Zásadní je také motivace v podobě soutěžních cen. Hlavní výhrou byla beauty proměna v showroomu Steilmann v Čestlicích spolu se stylistkou a fotografem, doplněná o poukaz na nákup oblečení v hodnotě 10 000 Kč. Druhou cenou byl dron Karma a Gopro Hero5 s obalem a stabilizátorem.

Soutěž se značkou Steilmann inspirovala 25 932 lidí k interakci s obsahem (like, komentář, sdílení, zhlédnutí videa aj.). Její CPM se drželo na hodnotě 10,23 Kč (cena za 1 000 zobrazení napříč všemi kampaněmi)a celkový dosah kampaně byl 508 803 unikátních uživatelů. Počet celkových zobrazení činil přes 1 760 877, přičemž toto číslo zahrnuje všechny reklamy v rámci všech kampaní v průběhu celé soutěže.Celková investice do reklamy se udržela na dolních desítkách tisíc.