HORNBACH a Heimat na podzim: Dodáváme odvahu v těžkých časech

Evropský řetězec hobbymarketů HORNBACH spustil podzimní komunikační kampaň epickým dílem. Filmem jako stvořeném do výjimečné situace, která panuje na celém světě. Avšak na způsob HORNBACHu. Místo toho, aby byl prostor dáván obavám a starostem, sází HORNBACH na odvahu a pořádnou chuť do práce. Atributy, které jsou této značce připisovány tak jako žádné jiné. Je samozřejmé, že HORNBACH a reklamní agentura Heimat Berlin se budou i ve třetím desetiletí svého vášnivého a velmi úspěšného partnerství zaměřovat na kutilství. Vše shrnuje slogan: „Zdá se to nemožné. Dokud to neuděláš.“

Vypadá to, že maličký kutil má při pohledu na rozbité umyvadlo před sebou něco téměř nemožného. Ale silou své vůle a svých paží se k věci postaví odvážně. Nakonec se mu podaří téměř nadlidský čin: nové umyvadlo je namontováno a hrdina opět nabude svou normální velikost. Důležité je pouze pořádně zabrat. Jak říká HORNBACH: Udělej to.

Tato šarmantní tvrdohlavost obsahuje vedle vizuálně imponujícího obrazu také pořádnou dávku humoru. Hlavní hrdina není konfrontován pouze s nástrahami projektu, které jsou každému zjevné, ale i mouchou, která na něj útočí.

„Pozitivní síla realizace projektu snad nikdy nebyla tak cenná jako teď,“ říká David Kolář, ředitel marketingu pro HORNBACH v České republice a na Slovensku. „Naplňující pocit, že člověk něco zvládne sám vlastníma rukama vydrží dlouho a dodává odvahu do dalších výzev,“ doplňuje David Kolář.

Produkční a časovou náročnost lze vidět v každém detailu tohoto nového díla. Režisérem nebyl nikdo jiný než Američan Tom Kuntz, který je pravděpodobně jedním z nejoceňovanějších režisérů reklam na světě. O kameru se postaral Hoyte van Hoytema, Holanďan žijící v USA, který byl za kameru zodpovědný už v bondovce „Spectre“, a který stál za kamerou u filmů Christophera Nolana „Interstellar“, „Dunkirk“ a také jeho nejnovějšího díla „Tenet“. Digitální postprodukce je dílem londýnského studia Untold, hudbou přispěly 2WEI. Celý produkční proces řídila společnost TPF Berlín pod vedením producenta Michaela Duttenhöfera. „Vytvořit takový mamutí projekt v časech koronakrize je zcela srovnatelné se smělostí našeho kutilského hrdiny,“ vysvětluje Guido Heffels, zakladatel agentury Heimat. „Testy na Covid-19 pro všechny zúčastněné, personálně omezený štáb, měření teploty, neustále podrobné vylaďování na dálku – vše je možné, když to člověk dělá s odvahou a rozumem,“ ubezpečuje Guido Heffels.

Celý spot se navíc natáčel v Praze v barrandovských ateliérech. Zde servisní produkci zajistila společnost Unit + Sofa v čele s výkonným producentem Martinem Sobotkou. Jako Production Designer na filmu působil Jiří Matura. 

Kampaň bude v České republice komunikována prostřednictvím TV, on-line prostoru, OOH i v tištěných médiích. 

Vizitka kampaně:

Kampaň: „Zdá se to nemožné. Dokud to neuděláš.“

Název spotu: „Zdá se to nemožné. Dokud to neuděláš.“

Agentura: Heimat, Berlin

Produkce: Tony Petersen Film Berlin

Režie: Tom Kuntz

Hudba: 2wei Music

Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH

Film můžete zhlédnout zde

Více informací najdete na: www.hornbach.cz 

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ 

O společnosti Hornbach: 

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2018/2019 zvýšila čistý prodej o 5,3 procenta na více než 4,4 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních center v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice. 

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.