Investigation Discovery mění vizuál a láká fanoušky, aby se při jeho sledování stali součástí honu za pravdou

  • Od 1. 10. 2020 se z Investigation Discovery stává ID
  • Nová, zjednodušená identita značky, která obstojí na všech platformách: nové logo, barevnost i typografie
  • Nový slogan: „Nebuďte jen diváky, staňte se svědky!“

Praha, 30. 9. 2020: Investigation Discovery je součástí skupiny programů, které provozuje společnost Discovery Communications. Od 1. října 2020 tento dokumentární kanál specializovaný na kriminální případy a vyšetřování mění název i logo v celém regionu EMEA. Novou vizuální identitou kanálu a sloganem se společnost mj. vymezuje vůči ostatním podobným programům, pro které je zločin jen prostou zábavou, zatímco diváci ID se díky jeho prémiovému obsahu stávají součástí honu za pravdou.  

Investigation Discovery vysílá různé cykly dokumentárních pořadů odhalujících zločin a popisuje různé techniky vyšetřovatelů. Kanál je součástí portfolia kabelových, satelitních nebo internetových televizí. V rámci regionu EMEA je kanál k dispozici ve více než 116 zemích, což představuje 53 milionů domácností.

Nový slogan odkazuje na fakt, že tvůrci pořadů pro ID neúprosně hledají pravdu a podporují všechny, kteří jim v tom pomáhají. Jejich příběhy zavedou diváky na okraj lidské zkušenosti a popisují nejhorší lidské chování. ID je vypravěč, který nechává své diváky v neustálém napětí.

Od 4. října se mohou diváci každou neděli večer těšit například na sérii s názvem Gary Ridgway: V mysli netvora (The Green River Killer: Mind Of A Monster), ve které je díky exkluzivním rozhovorům a přístupu ke stovkám hodin neviděných policejních záběrů odhalena šokující pravda o jednom z nevětších amerických sériových vrahů.  

V neděli 11. října bude pak uveden premiérový díl série Ztracení chlapci z okresu Bucks (Lost Boys Of Bucks County). Zmizení čtyř mladíků otřáslo celou jinak poklidnou farmářskou komunitou v Pensylvánii. Dokument zkoumá tento mimořádný případ, při jehož vyšetřování se místní policejní tým spojil s FBI, aby společně rozjeli rozsáhlou pátrací akci, na jejímž konci na ně čekalo bezcitné monstrum.

Mezi další říjnové premiéry patří dokumentární série Robert Hansen: V mysli netvora (The Butcher Baker: Mind Of A Monster), zachycující příběh muže, který v 80. letech vedl na Aljašce pekárnu a zavraždil tucty žen, nebo Živá noční můra (Living A Nightmare: Deadly Message) o rodině, která zoufale hledá 23letého mladíka, který zmizel v malé komunitě Beech Island v Jižní Karolíně. 

Kontakt pro novináře:

Michaela Celárková michaela.celarkova@media-list.cz +420 732 971 292

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Eurosport Player a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.