Zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA dneškem spouští speciální projekt „Zdraví iDNES.cz“

Portál iDNES.cz nabízí čtenářům nejen zpravodajství, ale i pomoc při řešení jejich zdravotních problémů. Nový speciál „Zdraví iDNES.cz“ přináší komplexní servis se zdravotní tématikou. Přehledně, na jednom místě čtenáři najdou aktuální informace, praktické rady, zdravý životní styl, cvičení, příběhy a další témata. Dotazy čtenářů zodpoví v online poradnách a chatech lékaři, farmaceuti a celá řada dalších odborníků. K lepší orientaci ve zdravotní problematice pomohou i databáze nemocí či léků. 

„Na zdraví našich čtenářů nám záleží. Projekt si proto klade za cíl přispět k osvětě a prevenci civilizačních chorob a mimo jiné motivovat čtenáře ke zdravému životnímu stylu,“ uvedla Naděžda Petrová, šéfredaktorka iDNES.cz 

Zdraví iDNES.cz  podporuje životní styl bez nesmyslných diet. Nabízí zdravé recepty i videonávody na různé styly cvičení včetně jóg a pilates.  Sami čtenáři si mohou díky praktickým kalkulačkám spočítat své BMI, výdej energie či zjistit pravděpodobnou krevní skupinu svého potomka a mnoho dalších užitečných informací. 

Speciál přinese i příběhy čtenářů – bojovníků, kteří se dokázali své nemoci postavit. V seriálu „Můj boj s nemocí“ tak mohou dodat sílu a naději ostatním. 

Každý měsíc se redakce bude věnovat jednomu aktuálnímu tématu. V říjnu to jsou bolesti zad, které dnes trápí téměř každého. V rámci tématu přinese návody, rady a tipy pro zdravá záda. Vše završí soutěž o zdravotní kancelářské židle. 

Více informací k novému speciálu najdete na iDNES.cz/zdravi

Příloha:

  • vizuál k projektu „Zdraví iDNES.cz“ 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionu čtenářů, což představuje 58,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

________________________________________________________________________________________________