Alza vítá Zoot na svém e-shopu. Ode dneška nabízí módu

Praha 26. 10. 2020 – Alza.cz opět posouvá hranice nemožného a vstupuje do dalšího nového segmentu. Po letním zalistování alkoholických nápojů začíná prostřednictvím tzv. dropshipmentu nabízet ve spolupráci se společností ZOOT módní zboží. Pro začátek je na největším českém e-shopu možné vybírat ze zhruba 30 000 položek zahrnujících bundy, kalhoty, trička a další oblečení několika známých značek. 

Alza.cz na svém e-shopu nově nabízí pět tisíc druhů módního zboží. Se všemi variantami to představuje více než třicet tisíc nových položek. V první fázi se společnost zaměřila na základní oblečení, jako jsou trička, kalhoty, džíny nebo bundy. Sortiment se ale bude postupně rozšiřovat a přibývat budou i další kategorie. Již nyní jsou v nabídce výrobky známých značek jako Vero Moda, Only, Jack & Jones nebo kousky přímo od dodavatele Zoot. 

„Módní zboží je další velkou kategorií, kterou můžeme nabízet díky našemu partnerskému programu Alza Dropshipment. Spolupráce se silnými partnery nám umožňuje přenést výbornou zákaznickou zkušenost, jaká je standardem u našich tradičních segmentů, i na nákup oblečení,“ vysvětluje místopředseda představenstva Petr Bena. „V rámci dropshipmentu vystupuje jako prodejce Alza, ta tak poskytuje i svůj poprodejní servis nebo služby call centra,“ doplňuje Bena.

„Po spuštění našeho marketplace a neustálém rozšiřování partnerských výdejen radostí je to další způsob, jak se dostat k novým zákazníkům i mimo ZOOT,“ pochvaluje si ředitel ZOOTu Milan Polák s tím, že: „Letošní pandemická situace značně pomáhá k růstu e-commerce. Obzvláště v předvánočním období může většina nakupujících snadno pořídit veškeré dárky na jednom místě.“

Alza otevřela segment módy prozatím ve spolupráci s jedním velkým partnerem, který dokáže pokrýt velkou část sortimentu. Vzhledem k velikosti segmentu ale počítá s tím, že další dodavatelé módy budou postupně na e-shopu přibývat. Aktuálně je oblečení možné objednávat s pohodlným doručením na adresu. Postupně se, podobně jako u dalších kategorií, možnosti rozšíří také na objednání s vyzvednutím na pobočkách nebo výdejnách Zásilkovny. 

Společnost významně urychlila rozšiřování partnerského prodeje letos na jaře, kdy chtěla vyjít vstříc obchodníkům, které postihlo uzavření kamenných provozoven. Noví dodavatelé a partneři přibývají také na základě spolupráce s platformou Shoptet, která jim umožňuje, aby se na systém Alzy snadno napojili pomocí doplňku Alza Expando. Celkově se tak tržby v rámci dropshipmentu v meziročním srovnání již ztrojnásobily. 

Prostřednictvím partnerského prodeje je možné na Alze nakoupit už stotisíce produktů od velkých, zavedených dodavatelů i těch malých bez vlastního e-shopu, kteří touto cestou využívají další možnost, jak oslovit nové zákazníky. Alza jim nabízí zázemí a infrastrukturu největšího online prodejce v České republice, zapojené obchody zajišťují jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Největší zájem je mezi firmami ze segmentů hobby, auto-moto, hračky nebo drogerie. 

Více zde: https://www.alza.cz/beauty/moda 

O programu Alza Dropshipment: https://www.alza.cz/dropshipment