Koncern Hyundai Motor Group jmenoval Luca Donckerwolkeho do nové funkce kreativního ředitele

  • Luc Donckerwolke nyní povede designovou komunikaci všech značek koncernu Hyundai Motor Group
  • Kreativní ředitel Donckerwolke bude rovněž vyhledávat možnosti spolupráce s nejlepšími automobilovými designéry a iniciovat designové studie pro mobilitu budoucnosti

Koncern Hyundai Motor Group (HMG) dnes oznámil, že jmenoval Luca Donckerwolkeho do nově vytvořené funkce šéfa veškeré kreativní činnosti HMG. Donckerwolke bude pokračovat ve své kariéře znovu v HMG jako výkonný viceprezident a svou kancelář bude mít v technickém centru společnosti Hyundai Motor Europe.

Kreativní ředitel Donckerwolke ponese odpovědnost za komunikaci v oblasti designu, která bude zahrnovat témata týkající se například značky Genesis, produktové řady elektromobilů pod značkou IONIQ a vozidel s palivovými články. 

Donckerwolke nastoupil do HMG v roce 2016 a jako šéfdesignér měl postupně na starosti design značek Hyundai, Kia a Genesis. V březnu rezignoval, aby se mohl intenzivně věnovat svému zdraví. Donckerwolke se nyní vrací do HMG po přechodné pracovní přestávce, během níž řešil své osobní záležitosti.

„Je mi velkou ctí, že mohu zahájit druhé období své kariéry ve společnosti Hyundai Motor Group a konsolidovat její kreativní oblast. Ve spolupráci s designérskými týmy budu komunikovat rozmanitost a pestrost designu značek HMG, který je nejen technologicky dynamický, ale také zaměřený na zákazníky,“ řekl Luc Donckerwolke, výkonný viceprezident a kreativní ředitel společnosti Hyundai Motor Group.

Donckerwolke je považován za ideální osobu pro novou roli kreativního ředitele, protože se intenzivně podílel na realizaci aktuálního designového směru a strategie značek Hyundai, Kia a Genesis.

Donckerwolke bude jako reprezentant HMG vylepšovat postavení značek společnosti Hyundai Motor Group, a využívat přitom své obrovské zkušenosti, které získal jako úspěšný automobilový designér i vedoucí manažer. Aktivně podporuje talentované designéry a vytváří pracovní prostředí, které členy týmů stimuluje k aktivní komunikaci.  

Bude také vyhledávat možnosti ke spolupráci s nejlepšími automobilovými designéry a iniciovat designové studie pro mobilitu budoucnosti.

Luc Donckerwolke bude jako kreativní ředitel spolupracovat s designérskými centry na vývoji a komunikaci designu koncepčních vozidel všech značek společnosti Hyundai Motor Group. Dosavadní management bude i nadále dohlížet na tvůrčí činnost designérů značek Hyundai, Kia a Genesis. SangYup Lee, viceprezident a vedoucí globálního designérského centra Hyundai a globálního designu Genesis, zůstává v čele designu značek Hyundai a Genesis. Karim Habib, viceprezident a vedoucí globálního designu Kia, pokračuje v roli šéfdesignéra značky Kia.