SodaStream před Vánoci inspiruje novými rádiovými spoty

Od poloviny listopadu spustí společnost SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, vánoční rozhlasovou kampaň. Do konce Vánoc budou na stanicích Evropa 2, Blaník, Frekvence 1 a Rádio Kiss vysílány dva dvacetisekundové spoty v rovnoměrné rotaci. 

První vánoční spot připomíná značku SodaStream a její výrobníky, lahve a příchutě jako ideální vánoční dárky, které zaručeně nezklamou. Uvádí také, že se jedná sázku na jistotu, dárky od SodaStream jsou totiž tradičně oblíbené a potěšily 99 % obdarovaných. Druhý spot láká k oslavě Vánoc s limitovanou edicí černá a bílá. Uvedený megapack obsahuje nejprodávanější výrobník perlivé vody Jet, k tomu 3 designové lahve a příchuť Cola. Představuje tak ideální možnost k přípravě perlivé vody v pohodlí domova a bez tahání lahví.

Pro SodaStream představuje investice do rozhlasové reklamy již tradiční formu podpory prodeje. Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR, k tomu dodává: „Na rozhlasové kampaně sázíme již řadu let a máme s nimi dobrou zkušenost. Současná situace navíc bohužel nepřeje tomu, aby lidé hledali inspiraci pro dárky osobně v kamenných prodejnách, a tak doufáme, že jim produkty SodaStream přiblížíme přes rozhlasové stanice. Věříme, že všem obdarovaným přinesou nejen radost, ale také bezpečnější způsob získání perlivé vody bez nutnosti opakovaných návštěv zalidněných obchodů.

Hlas oběma spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.