Wolt pokračuje v expanzi, nově vstupuje do Olomouce

Olomouc, 2. listopadu 2020 – Po Praze, Brně a Ostravě, v níž má za sebou první týden provozu, začíná Wolt fungovat také v Olomouci. Finský technologický start-up na doručování jídla působí v České republice již dva roky. Doručuje průměrně za 30 minut, a za poslední rok se ztrojnásobil počet restaurací, se kterými spolupracuje. V současné době tak můžete vybírat jídla z bezmála 1200 restaurací české i světové kuchyně. Najdete ho také ve více než 100 městech v dalších 22 zemích. 

V Olomouci Wolt nabízí přes 50 restaurací, mezi nimiž naleznete vyhlášené podniky jako The Buns, Ca Phe District, Lobster Family restaurant, nebo CÔDÔ, které je na Woltu exkluzivně. V nabídce nechybí ani fastfoody jako McDonald’s, KFC či Burger King. Doručení bude trvat přibližně 30 minut včetně přípravy jídla a cena za doručení bude začínat na 29 Kč. Do oblasti rozvozu spadá centrum, Povel, Nová Ulice, Nový Svět, Neředín, Řepčín, Hejčín, ale také Lazce, Hodolany, Bělidla, Pavlovičky nebo Černovír. 

„Olomoucká gastroscéna začíná být stále vyhlášenější a pestřejší, takže pro nás byla jedním z prioritních míst pro expanzi. Máme velkou radost, že se i přes nelehké období podařilo vše spustit dle plánů a zajistit tak, že mají zákazníci to nejlepší jídlo ve městě zase o něco blíž, říká Jan Foret, generální ředitel Woltu v České republice.

Partnerští kurýři a kurýrky budou jídlo doručovat v tepelně regulovaných boxech na kolech, skútrech a v autech. Wolt podporuje používání kompostovatelných obalů, a zároveň kompenzuje uhlíkovou stopu za všechny své objednávky, aniž by to zákazníka stálo cokoliv navíc.  Zákazníci si mohou nechat jídlo doručit přímo domů, nebo si ho vzít s sebou. To vše přes intuitivní a jednoduchou aplikaci, která vyhrála ocenění UX aplikace roku od Apple, a díky které je možné pozici partnerských kurýrů sledovat přímo na mapě v průběhu doručování. Wolt v reakci na mimořádná opatření zavedl také možnost bezkontaktního doručení. „Bezkontaktní doručení je nyní na Woltu přednastaveným způsobem doručení. Znamená to, že náš partnerský kurýr jídlo doručí před dveře nebo vchod, kdy aplikace zákazníka upozorní, že jídlo bylo doručeno. Snažíme se tak chránit kurýry i zákazníky,” dodává Jan Foret.

O Woltu:

Wolt je technologický start-up založený v roce 2014 ve Finsku. Má více než 1 500 zaměstnanců, 7 000 000 registrovaných uživatelů, přes 20 000 partnerských restaurací a 45 000 partnerských kurýrů. Působí ve 23 zemích a neustále roste. Generálním ředitelem je Miki Kuusi, oceněný Forbesem v globálním žebříčku 30 pod 30. Generální ředitel pro Českou republiku je Jan Foret, který se svým týmem úspěšně službu rozjel ve čtyřech městech v Česku a třech na Slovensku. Služba je k dispozici jako aplikace pro iOS nebo Android, ale také na webu www.wolt.cz.

Označeno tagem