Zákazníci v prodejnách Lidl naleznou netradiční piva s příběhem

Společnost Lidl reaguje na rostoucí trend poptávky po řemeslných a netradičních pivech. V našich prodejnách proto mohou zákazníci zakoupit piva netradičních stylů jako je např. IPA či Stout v rámci exkluzivní řady Steam Brew, s níž se pojí také speciální příběh a hravá grafika. Pro zákazníky byla současně připravena speciální interaktivní webová stránka, která umocní netradiční chuťový zážitek při konzumaci.

Netradiční piva Steam Brew se mohou pyšnit německou řemeslnou kvalitou, ale také jedinečným konceptem a různorodostí. Společně s příběhem tak tvoří netradiční zážitek pro zákazníky. Příkladem může být pivo Imperial Stout, jenž je spojeno s příběhem samotného „Mistra“, který nechce, aby byl jeho strašlivý vzhled spojován se silnou, ale velmi harmonickou chutí. Díky tmavě černé barvě a krémové pěně je totiž Imperial Stout lákadlem mezi specialitami.

Věříme, že zákazníci ocení netradiční pojetí našich speciálních piv, které doprovází také unikátní příběhy. Díky speciální webové stránce si mohou o zakoupených pivech zjistit nejen jejich vlastnosti a chuťovou charakteristiku, ale také vnímat příběh, který je doprovází. Našim cílem je přinést zákazníkům netradiční zážitek při jejich konzumaci,“ uvedl mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. 

Interaktivní webová stránka je pro zákazníky k dispozici zde

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika