Značka realme mezi 50 nejinovativnějšími společnostmi v Číně podle magazínu Fast Company

23. prosince 2020 – Praha, Česká republika – Značka realme, která je nejrychleji rostoucím producentem smartphonů na světě a jejímž cílem je udávat technologické trendy pro mladou generaci, se dočkala významného ocenění. Přední světový byznysový magazín Fast Company zařadil realme mezi 50 nejinovativnějších společností v Číně za rok 2020. 

Nejde o první ocenění pro značku realme ze strany významných mezinárodních institucí a mainstreamových médií. Ve třetím čtvrtletí roku 2019, tedy rok a půl od svého založení, bylo realme společností Counterpoint zařazeno mezi TOP 7 světových značek smartphonů, a to především díky výkonným a trendy designovým produktům. Letos v listopadu bylo realme stejnou společností jmenováno nejrychleji rostoucí značkou smartphonů na světě s prodejem 50 milionů kusů za pouhých 9 čtvrtletí (zdroj: Counterpoint, Q3 2020).

Fast Company je vedle Fortune a Business Week jedním ze tří nejprestižnějších světových byznysových médií. Na čerstvě zveřejněném seznamu 50 nejinovativnějších společností, který magazín sestavil, jsou firmy globálně schopné konkurenceschopnosti a komplexní inovativnosti a ty, které mají největší investiční hodnotu. Vzhledem k pověsti Fast Company je každoročně tento seznam považován za záruku obchodní hodnoty pro investující podniky. Dříve se na něm ocitly třeba další čínské společnosti Tencent, DJI a Alibaba. 

Kvůli globálnímu hospodářskému poklesu v letošním roce změnila Fast Company kritéria pro zařazení na seznam 50 nejinovativnějších společností. Jsou mezi nimi třeba předpoklad, že by vybrané společnosti i nadále rostly v ekonomicky příznivějších časech, schopnost odolat současné ekonomické situaci, ochota přizpůsobit se životnímu prostředí a přijímat změny. Značka realme se svým mottem „Dare to Leap“ si své místo na seznamu vydobyla i díky růstu v první polovině roku 2020, který šel proti globálnímu trendu. Pevně tak stojí mezi hlavními značkami smartphonů na světě.

„Existují dva způsoby, jak inovovat: jedním z nich je výzkum a vývoj nových technologií za účelem získání inovativních schopností. A druhým způsobem je výrazně snížit náklady a popularizovat již existující technologie. Značka realme se vydává druhou cestou,“ poznamenal zakladatel a CEO realme Li Ping-čung. 

Značka jako první přišla se smartphonem, který je vybaven 64MP fotoaparátem a využívá procesor Snapdragon 865/765G. realme je rovněž propagátorem rychlého nabíjení, jímž se pyšní takřka všechny její dostupné produkty i vlajkové lodě. Popularizace této technologie pokračovala představením 65W SuperDart rychlého nabíjení pro zařízení z nižšího cenového rozpětí. realme popularizuje ve světě i technologii 5G. Je jednou z prvních značek, která uvedla 5G smartphony na mnoha trzích včetně toho českého. Po uvedení realme 7 5G se realme stalo první firmou, která poskytuje technologii 5G v cenové relaci nižší než 300 USD. Tento model je nejdostupnějším 5G telefonem u nás. 

Dlouhodobým cílem realme je poskytnout všem mladým uživatelům s chytrými telefony a AIoT produkty inovativní technologie a trendy design za rozumnou cenu, která bude předčit většinu konkurenčních alternativ. Cílí na mladé a globálně smýšlející uživatele, kterým chce realme v duchu svého motta pomoci „ke skoku vpřed“. 

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globálních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.