Pevný internet za 150 Kč i měsíční úspora 1000 Kč pro rodinu. O2 spouští novou kampaň k O2 Spolu

29.12.2020 – Sedm z deseti nových mobilních paušálních zákazníků O2 využívá některý z balíčků O2 Spolu. V průměru díky tomu ušetří 7 497 Kč ročně oproti cenám, které by platili za samostatné služby. O2 představuje cenově nejvýhodnější kombinace svých služeb nejen pro rodiny. Každý, kdo si spojí pevný internet, televizi a volání od O2 do jednoho baličku, ušetří. Čtyřčlenná rodina i 1 000 Kč měsíčně. Kolik uspoří konkrétní domácnost si nyní může kdokoli ověřit na http://www.o2.cz.

„Podle mnoha průzkumů přinesla první covid vlna více než padesáti procentům Čechů pokles příjmů nebo růst výdajů. V období po Vánocích řeší české rodiny tradičně úspory, a letos toto téma rezonuje ve společností ještě více,“ říká Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2, a dodává: „Víme také, jak je pro naše zákazníky v aktuální době důležité rychlé spojení se světem a rodinou, a zároveň chceme odměnit ty, kteří u nás využívají více služeb. Proto je úspora jedním z klíčových benefitů O2 Spolu. Aktuálně nabízíme například internet na doma v balíčku na půl roku za 150 korun měsíčně a spoustu dalších služeb s výhodnými podmínkami.“ Tato akční cena vychází z porovnání cen tarifů O2 Spolu s i nternetem na doma a bez něj.

O2 Spolu mohou začít využívat kdykoli noví i současní zákazníci O2. Jednotlivé služby – mobilní tarif pro 1 až 6 členů, digitální televizi O2 TV a Internet HD si pak každý navolí podle svých preferencí.

O2 Spolu

„Výhodou balíčků O2 Spolu je kromě výrazného ušetření také jejich flexibilita. Nastavení služeb je zcela individuální a lze ho kdykoli změnit podle aktuálních potřeb rodiny či skupiny. Samozřejmostí je také jednoduchá jednotná fakturace,“ doplňuje Richard Siebenstich. Konkrétní výši úspory své domácnosti může kdokoli zjistit na http://www.o2.cz, stačí jen zadat adresu bydliště a kolik tarifů doma využívá.

Například balíček O2 Spolu pro jednoho s neomezenými daty, neomezeným voláním, internetem na doma a O2 TV vyjde měsíčně na 1 149 korun. Více informací o jednotlivých balíčcích O2 Spolu a modelové příklady úspor pak lze nalézt zde.

Operátor zároveň v lednu spouští k O2 Spolu komunikační kampaň, která se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, která spot odvysílá poprvé přímo 1. ledna. „I s kampaní k O2 Spolu pokračujeme v dlouhodobém komunikačním konceptu s 3D digitální postavou Chytré sítě, která ve spotech ukazuje, jak statisíce českých domácností šetří spojením služeb do jednoho výhodného balíčku,“ uzavírá David Daneš, ředitel marketingové komunikace a brandu v O2.

Kreativní koncept kampaně „S O2 Spolu šetří každý“ vytvořila agentura Oliver.

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.