Discovery a Vodafone oznamují uzavření klíčové partnerské dohody včetně nové streamovací platformy discovery+

Několikaletá dohoda pokrývá 12 evropských trhů s přístupem ke 100 milionům domácností. Kromě tradičního portfolia lineární televize úplně poprvé posílí stávající obchodní vztahy také v oblasti distribuce obsahu přímo zákazníkům (D2C).

Praha, 4. ledna 2020: Společnosti Discovery, Inc. a Vodafone podepsaly novou, dlouhodobou, multiplatformní dohodu, díky které si mohou zákazníci Vodafone na 12 evropských trzích i nadále vychutnávat jedinečné obsahové portfolio z dílny Discovery. Obě společnosti budou také spolupracovat na zpřístupnění platformy discovery+ pro stávající zákazníky Vodafone v Evropě. discovery+ je streamovací služba poskytující zábavu ze skutečného života, která zahrnuje všechny ikonické a oblíbené značky Discovery a jejich obsah po celém světě. 

Dohoda se týká zákazníků televizních a mobilních služeb společnosti Vodafone ve Velké Británii, Německu, Turecku, Itálii, Španělsku, Rumunsku, Portugalsku, Řecku, České republice, Maďarsku, Irsku a na Islandu, kteří budou moct sledovat své oblíbené pořady z dílny ikonických značek Discovery, soubor dokumentů z produkce BBC Natural History a prémiové sportovní události na Eurosportu, a to poprvé na jednom místě. 

Při uvedení na trh nabídne discovery+ jedno z největších obsahových portfolií ze všech nových streamovacích platforem, pokrývající širokou škálu globálního i lokálního obsahu a původní pořady napříč populárními žánry, v nichž si Discovery drží vedoucí postavení, včetně lifestylu a vztahů; domova a jídla; skutečných zločinů; paranormálních jevů; dobrodružství a přírodovědy; a stejně tak vědy, technologií, životního prostředí a dokumentů té nejlepší kvality. Počínaje olympijskými hrami v Tokiu v letošním roce se discovery+ stane streamovacím Domovem olympijských her v Evropě s přístupem ke každé minutě, každé medaili a každému hrdinovi živě i na vyžádání. 

Partnerství přinese společnosti Discovery přístup ke zhruba 100 milionům zákazníků služby Vodafone TV, pevných širokopásmových i mobilních sítí po celé Evropě, kterým bude platforma discovery+ zpřístupněna během propagačního období, které se na jednotlivých trzích liší. Její spuštění bude podpořeno marketingovými kampaněmi, včetně celé řady „always on“ propagačních aktivit zákazníků na platformách Vodafone a Discovery. Spuštění na 12 trzích je naplánováno v průběhu let 2021 a 2022. Kromě toho budou zákazníkům Vodafone v Německu, Itálii, Španělsku, Rumunsku, Portugalsku, Řecku, České republice, Maďarsku, Irsku a na Islandu i nadále dostupné lineární kanály Discovery. 

David Zaslav, President & CEO Discovery, Inc., řekl: „S potěšením oznamujeme toto multiteritoriální a multiplatformní partnerství s největším evropským televizním a mobilním operátorem. Pevné vztahy, které má Vodafone se svými zákazníky, nám umožní silný start pro naši službu discovery+, kdy společně přineseme konečnou platformu plnou zábavy ze skutečného života zákazníkům napříč Evropou. Naše hybridní dohoda se společností Vodafone podporuje naši strategii rozšiřování našich lineárních distribučních vztahů s cílem přinést náš populární obsah zákazníkům napříč platformami a zařízeními.“

Ahmed Essam, Chief Commercial Operations and Strategy Officer, Vodafone Group, uvedl: „Jsem velmi potěšen, že se nám podařilo uzavřít dohodu se společností Discovery, která rozšiřuje naše stávající partnerství a potvrzuje pozici Vodafone jako jedné z předních evropských platforem s video obsahem. Discovery bude klíčovou součástí naší nabídky poskytující zábavu. Discovery přinese bohatý výběr obsahu a posílí postavení společnosti Vodafone v poskytování nejlepšího zákaznického zážitku prostřednictvím vysoce kvalitních televizních a flexibilních mobilních služeb.“

Kasia Kieli, President & MD of Discovery EMEA, komentovala: „discovery+ bude čerpat z naší jedinečné a silné nabídky globálního i lokálního obsahu, která bude k dispozici fanouškům po celém světě a přinese našim divákům tu nejlepší zábavu ze skutečného života. Velice nás těší, že se náš vztah s Vodafone rozvíjí. Díky tomuto partnerství budou mít naši diváci a zákazníci Vodafone přímý přístup k tomu nejlepšímu globálnímu i lokálnímu obsahu z dílny Discovery kdykoli a kdekoli.“

O společnosti Discovery

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) je globální lídr v zábavě inspirované reálným životem, který poskytuje služby zájmově orientovaným divákům po celém světě a nabízí jim obsah, který inspiruje, informuje a baví. Discovery dodává každý rok více než 8 000 hodin originálního programu a vede v kategorii velice oblíbených obsahových žánrů ve světě. Discovery je dostupný ve 220 zemích a teritoriích a téměř v 50 jazycích, je inovátorem platforem a k divákům se dostává na všech typech obrazovek, včetně produktů TV Everywhere, jako je např. portfolio aplikací GO; direct-to-consumer streamovací služby, např. Eurosport Player a MotorTrend OnDemand; digital-first a společenský obsah od Group Nine Media a strategická aliance s PGA TOUR pro vytvoření mezinárodního domova pro golf. Portfolio prémiových značek společnosti Discovery zahrnuje Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet a Science Channel a patří k nim i OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, přední poskytovatel kvalitních, lokálně oblíbených sportů a Home of the Olympic Games across Europe.