Interní portály pro prodejny Albert dodala česká technologická společnost Cleverlance

Praha, 20. ledna 2020 – Společnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími zdroji. Technologické řešení postavené na platformách SharePoint Online a Azure dodala Albertu česká technologická společnost Cleverlance

Nový intranet Albertu usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami, centrálou i distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací. Snadno použitelné funkce pro tvorbu obsahu umožňují, aby jej do systému namísto technických oddělení zadávali sami jeho autoři, což významně pomáhá udržet informace dlouhodobě aktuální. Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Součástí intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních příležitostí v celé společnosti.  

Alois Kácovský z jednotky aplikací Microsoft ve společnosti Cleverlance k zakázce říká: “Při tak velkém objemu informací, které oba systémy obsluhují, bylo důležité pečlivě propracovat zejména uživatelské rozhraní. Nekonzistentní provedení a složité ovládání by jinak znamenaly značné potíže pro koncové uživatele.”   

Dalším novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně jejich naplňování. Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace.  Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a hodnocení výkonu každé z nich. Modul komunikace je rovněž integrován s SMS bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na urgentní pokyny.

“Od začátku jsme chtěli vybudovat oba portály dle nejmodernějších trendů z hlediska uživatelské zkušenosti i technologického řešení. Cloudové řešení, které jsme díky spolupráci se společností Cleverlance implementovali, plně vyhovuje nárokům, které bychom od Enterprise informačního systému očekávali. Jsme rádi, že můžeme těžit ze synergií s dalšími produkty světa Microsoft 365, které již delší dobu využíváme. Naši uživatelé velmi oceňují rychlost, se kterou mohou dohledat potřebné informace, a že jsou jim vždy po ruce i z mobilních zařízení – kdekoliv a kdykoliv je potřebují.„ dodává ke spolupráci Tomáš Regner, IT Project Manager ve společnosti Albert.    

O společnosti Albert:

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 29 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
  • Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.  
  • V roce 2009 byl založen Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 
  •  V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

O Cleverlance Enterprise Solutions:

Společnost Cleverlance je přední český dodavatel IT služeb a komplexních softwarových řešení včetně mobilních aplikací zejména v oblastech financí, telekomunikací, automotive a veřejné správy. Cleverlance vznikla v roce 2000 a dnes tvoří její tým téměř 1000 specialistů se znalostmi v oblastech obchodních konzultací a analýzy, návrhu, vývoje a implementace informačních systémů a mobilních aplikací (včetně aplikací pro virtuální a rozšířenou realitu), projektového řízení, testování a QA, informační bezpečnosti, technické podpory a kompletního outsourcingu informačních systémů.