On-line prohlídky inzerovaných nemovitostí jsou nutností dnešní doby

Poptávka po nemovitostech výrazně neklesla ani během doby covidové. Internetový realitní portál Realitní tržnice v reakci na aktuální epidemiologickou situaci spustil v lednu on-line prohlídky nabízených nemovitostí.

Koronavirus donutil ke změně chování a přenosu komunikace do on-line prostředí většinu z nás, včetně podnikatelských subjektů zabývajících se obchodem s realitami. Lidé nechtějí absolvovat velké množství zbytečných schůzek, když základní výběr nemovitostí lze provést on-line, prostřednictvím videoprohlídky. Zástupci portálu Realitní tržnice (www.realitnitrznice.cz) se proto rozhodli rozšířit nabídku o možnost on-line prohlídek inzerovaných nemovitostí. „Uvědomujeme si aktuální covidovou situaci a chceme přispět k minimalizaci společenských kontaktů během ní. Věříme, že možnost on-line prohlídek zájemci o nemovitosti ocení při svém užším výběru, a zároveň jim uspoříme mnoho času a zefektivníme jejich volbu i samotný nákup nemovitosti,“ říká Aleš Flígr z Realitní tržnice.

Hypotéka s pětiletou fixací s roční úrokovou sazbou již od 1,49 %

Portál Realitní tržnice funguje již od roku 2012 a díky svým bohatým zkušenostem dokáže maximálně vyhovět potřebám zákazníků. Poskytuje své služby jak soukromým majitelům nemovitostí, tak i realitním kancelářím a makléřům, kteří zde mohou jednoduše publikovat své nabídky. 

Rychlost a přehlednost

Informace o každé nemovitosti jsou na Realitní tržnici k vidění již v samotném náhledu. Není proto potřeba rozklikávat každý inzerát, abyste zjistili, že to není pro vás to pravé. Prodávající má navíc možnost do inzerátu vložit dokumenty týkající se nemovitosti k náhledu i ke stažení (energetické štítky, znalecký posudek, plánky a podobné listiny) či videoprezentaci na Youtube, případně přímo vlastní videa nebo odkazy na sociální sítě.

Návštěvníci webu ocení možnost vykreslování náhledu detailů přímo na mapě. Není tak třeba každý inzerát rozklikávat zvlášť. Každý inzerent může využít možnosti grafických úprav, a to přímo v osobním nastavení. Modifikovat můžete barvu, logo i celkovou vlastní prezentaci.