Bolt spouští franšízingový program. Urychlí expanzi do Asie a Latinské Ameriky

Přední evropská přepravní platforma Bolt představuje program Bolt Franchise, s nímž chce rozšířit cenově dostupnou, pohodlnou a ke svému okolí odpovědnou městskou mobilitu a doručovací služby do dalších míst celého světa. Cílem nového franšízingového programu je ještě více urychlit růst společnosti a to sice expanzí mimo své dosavadní hlavní trhy v Evropě a Africe do zemí ležících v Latinské Americe a Asii. Bolt je celosvětově první přepravní platformou, která spouští mezinárodní franšízingový program v oblasti on-demand přepravy a doručování jídla. 

“V roce 2020 se počet našich zákazníků téměř zdvojnásobil. V současnosti obsluhujeme 50 milionů uživatelů ve 40 zemích a 200 městech. Dnes spouštíme program Bolt Franchise, který umožní místním podnikatelům stavět na naší technologii a znalostech. Jsme nadšeni, že se nám naskytla příležitost představit cenově dostupné a pohodlné dopravní služby milionům zákazníků v Asii a Latinské Americe,“ uvedl Nikita Utkins, manažer expanze franšíz v Boltu.

Partnerství mezi Boltem a provozovateli franšíz je pro obě zúčastněné strany velmi výhodné a umožní jim rozdělit si společný vygenerovaný zisk. Podnikatelé, kteří se k Boltu přes franšízu připojí, se budou starat o každodenní provozní záležitosti (marketing, zákaznická podpora, nábor partnerských řidičů a kurýrů). Partneři si budou moci zvolit, jestli spustí pouze jednu nebo více služeb, které Bolt aktuálně provozuje. Vybírat si mohou z aplikace pro odvoz auty, řešení z oblasti mikromobility (kola a koloběžky) nebo doručování jídla.

Franšízový program staví na dlouhodobé spolupráci společnosti Bolt s partnerskými organizacemi, které mají na některých trzích provoz na starosti.

„Navzdory rostoucí oblibě přepravních služeb v posledních letech stále zůstává obrovský potenciál pro budoucí inovace. To jsme dokázali našimi úspěšnými partnerstvími s místními podnikateli v zemích jako Mexiko, Rusko nebo Saúdská Arábie. Chceme usnadnit místním podnikatelům využívání nejmodernějších technologií a tím chceme zpřístupnit kvalitnější služby pro miliony cestujících po celém světě,“ dodává Utkins.

Přihlášení k Bolt Franchise je možné na adrese: bolt.eu/franchise.

O Boltu

Bolt je přední evropská přepravní platforma, jejímž cílem je zajistit, aby doprava ve městech byla ještě dostupnější, pohodlnější a udržitelnější.

Bolt má více než 50 milionů uživatelů ve více než 40 zemích v Evropě a Africe. V současné chvíli nabízí jak přepravu auty, tak řešení z oblasti mikromobility (elektrické koloběžky a kola) a rovněž dovoz jídla nebo doručování balíčků.

Společnost se v ekologickém programu nazvaném Green Plan zavázala k úplné kompenzaci emisí vzniklých při přepravě skrze aplikaci Bolt v Evropě, což přispívá ke snížení dopadu podnikání společnosti na životní prostředí.

Označeno tagem